Dozer Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 er det noen som har vært på UL der? hvor mye betalte dere?
2barnsmamma og hestemamma Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 hei, jeg var der i forrige uke, var bare 8 uker på vei, og da var det litt billigere sa dama i resepsjonen, betalte 795 kr. Kjempegrei gynekolog, Meyer her han,fikk med 8 bilder og en cd der en ser hjertet banker og alt, veldig stilig.
TussiLussi Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Skal ha dobbelt time uke 11 med duotest, 1280,- Skal visst til Meyer jeg og .)
FrkGull Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Var der i uke 12, betalte mye, 1280,- tror jeg. Men det var det verdt. Meyer var kjempeflink og tok seg god tid til både meg og sambo, fikk med en CD full med bilder og film. Hadde en helt omvendt opplevelse med UL i uke 18, helt forferdelig behandling. Sier i ettertid at hadde det ikke vært for at jeg var på Volvat uke 12 og ble så godt tatt i mot der hadde jeg blitt sprø... Så gled deg/dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå