Gå til innhold

Sultne?

Babybomb

Anbefalte innlegg

Er dere like sultne som meg? jeg spiser og spiser og spiser og blir aldri mett. Lurer nesten på om det er 4 stykker som vil ha næring inne der :) Trodde man ikke ble så sulten før lengre ute i svangerskapet. Er jo ikke mye den lille trenger inne der. Vekta går kjapt opp. Litt kjappere enn den burde kanskje til å være i uke 9. Noen som vet hva som er "normalt"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har det også slik. av en eller annen måte kjem det akutt... blir ikke litt og litt sulten,men poff så er magen helt tom kjennes det ut som! merkelig dette. har også dårlig matlyst.... merkelig. jeg er 10 i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres helt normalt ut for meg.. I det siste har det vært sånn at jeg enten har vært kvalm, eller driiitsulten. Ikke noe i mellom. Spiser masse, sulten igjen etter kort tid. Jeg har også lagt på meg mye. Hadde håpet jeg ikke skulle legge på meg før litt senere, men men...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på denne jeg. Spiser som en hest, blir kvalm og svimmel hvis jeg ikke får mat. Sulten hele tiden, litt flaut på jobb, spiser og spiser. Hvordan skal dette ende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også... Ingen ting får stå mellom meg å maten....

resultater gir det, for jeg var å kjøpte mamma klær i går..

(ser ut som jeg er 7 mnd på vei) Jeg er bare 10+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig sulten, veldig fort sulten etter ett måltid, og må spise mer enn jeg pleier for å stille den gnagende sulten. Har lagt på meg 3 kilo, er 11+4. Jeg trodde også det var litt vel tidlig å være så sulten på.. men det er tydeligvis normalt det også da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var kjekt å høre at det ikke bare er meg. På fredag er jeg 9 uker og jeg er kjempe kvalm men det er en ting som hjelper og det er å spise. Spiser sundt og godt nesten ikke søtsaker men mye frukt. Har fått en del kommentarer på at det ser ut som jeg er i 4-5mnd. Jeg håper dette roer seg litt for ellers vill jeg trille av gårde. Jeg var å kjøpte mamma bukser i uke7.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser litt her inne også, for jeg ligger i grenseland med terminen min. Det kan bli både mars og april.

Spiser også særdeles mye, og hadde i uke 8 lagt på meg 2,5 kg allerede. Og det stopper jo ikke der. Spiser fordi jeg blir kjempe fort sulten, og fordi det hindrer meg i å bli kvalm.

I dag har jeg spist 3 brødskiver før jobb, deretter Go'morgen yoghurt, banan, eple, 4 halve rundstykker i lunchen. I dag har ikke vært så ille som andre dager. Har fort spist 8 brødskiver før middag.

Jeg antar dog at dette bedrer seg fra uke 11-12. La på meg mye sist også, men hadde ikke noen problemer med å ta det av etterpå. Det er bare så irriterende akkurat nå, når klær og sånt ikke passer helt, men man enda ikke ser gravid ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...