Gå til innhold

Noen her som har vært lenger på vei enn de trodde?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg er 11 uker på vei, men den siste mensen blødde jeg nesten ingenting og bare i 2-3 dager mot normalt 1 uke. Kan jeg være lenger på vei enn jeg tror da kanskje? Noen som har opplevd det her inne? Har ikke vært hos legen ennå da, så han finner sikkert ut av det når jeg kommer dit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg hadde det sånn i juli mnd.

og nå tror jegen at jeg ble gravid da.

men har fått time på ul i morgen så da får vi se hva som stemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm....hvis det skulle være tilfellet da så er jeg 15-16 uker på vei da nå. Må se å komme meg til legen jeg tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal inn til ultralyd på mandag for å sjekke hvor langt jeg er på vei,.

Hadde også sånn en tullemens sist, men mn varte bare en dag da.

Så får se på mandag da...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det ogå slik, siste mens varte bare i 2 dager mot normalen på 7, men den var visst bare rar den ene gangen for jeg ble ikke gravid før el 2 uker etterpå. Var på UL og sjekket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jeg hadde d oxo slik men jeg var litt kortere på vei enn jeg selv hadde antatt,men ikke mye..ca 3uker,grunnen er den at da jeg ble gravid så var vi på tenerife rett før og jeg fikk ikke ordentli menstruasjon,jeg hadde d vi kaller småblødning i to dager,brukte bare vanlig truseinnlegg,så jeg bestilte time hos legen da vi kom hjem og fikk ultralyd i d vi trodde var uke 18,men da var jeg bare 14 på vei,så kroppen kan tulle litt rett før vi blir gravid,og noen er lengre på vei mens andre er kortere,det ser de viss du drar på ul..tror det er helt normalt å bomme begge veier,men viss du er 16uker på vei så skal du begynne å få en kul på magenog merke at buksene strammer litt ekstra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...