Tredje barn på vei Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Har venta i over ett år på å få jobb i barnehage og i dag ringte di for di ville ha meg på intervju i morgen... Er så rett for å ikke få jobben om jeg forteller at jeg er gravid. og barnehagen åpner ikke før i februar og jeg ska jo da i permisjon i mars... Hjelp, hva ska jeg gjøre???
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 egentlig har du ingen plikt til å fortelle at du er gravid, men siden du skal ut i permisjon like etter barnehagen åpner vil jeg si at det er litt vesentlig alikevel. Er det fast stilling?
Tredje barn på vei Skrevet 14. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2007 ja føler jo selv at jeg må si det da... ja det er fast stilling, og har venta på fast jobb i 2 år nå da
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 DA ville jeg latt vært å si noe Hadde det bare vært vikariat , hadde det vært en annen ting. Forstår at du synes det er vanskelig, men som sagt har du ingen plikt til å fortelle noe
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Forresten... Jobber selv som pedagogisk leder på småbarnsavdeling, begynte 15.april. Ble gravid med siste mens 25.mai. Fortalte det da jeg var 5 uker på vei, gikk veldig fint det. Har jo en fordel med at jeg jober nesten ett år før jeg går ut i permisjon
Isla verde Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 Siden det er fast jobb, ville jeg ikke fortalt det. Hvis du har venta på fast stilling så lenge, fortjener du denne! Jeg søker selv ny jobb fordi jeg ikke synes det er så utfordrende der jeg er og kommer ikke til å fortelle om graviditeten når jeg skal på intervju. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå