♥♥mortil4♥♥ Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Jeg har slitt fælt med kvalme i dette svangerskapet, og såg på apoteket, noe som heter "akupressurarmbånd". Disse har du rundt håndleddene, og en liten kule presser på et spesielt punkt som får kvalmen til å bli borte. Jeg kjøpte et par (kr 104,-) og tro det elle ei - kvalmen var borte etter omtrent 15 minutter!!!!! Disse er klinisk testet, og helt ufarlige for fosteret ) Min mann mener at det muligens er troen på dette, som gjør resultatet - men hva så :) Kvalmen er borte!!! Hurra. Anbefaler vikelig disse armbåndene til mine kvalme medsøstre (",)
Prøver igjen! Aprilspire Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 høres ut som det samme som sea band (249 kr). Kjekt med et billigere alternativ da!!! Synn jeg kjøpte sett nr 2 med sea band i dag..... Om dere kjenner noen som skal med danskeferja eller lignende bør dere få de til å kjøpe der. Mitt første par kjøpte jeg der til kun 100 kr (sea band)
♥marita&jentene♥ Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Hmm da må jeg prøve d,er det enkeltvis eller ett par i pakken??
Skuddårsmamma=) Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 ett par i pakken ja, og du må ha på begge for å ha noen effekt av det. Har prøvd de jeg også, men desverre ingen effekt på meg. Men absolutt verdt å prøve! =)
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 15. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. august 2007 Det var faktisk sea band det hette ja. Kanskje det er forskjell i pris etter hvor man bor?? Jeg bor i Stavanger området. Hvis du ikke føler at det hjelper helt, kan du prøve å flytte litt på den perlen som skal ligge mellom senene på armen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå