Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

jeg er i uke 10, og har allerede begynt å få mage. Tror jeg da..Kan jo være litt for mye mat i ferien også. Føler meg egentlig bare litt tjukk. Når er det egentlig normalt at magen begynner å vokse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt kjedelig svar, men men...det er veldig individuelt.

Kroppsbygning har litt å si, hvordan barnet ligger er også avgjørende.

Selv har jeg fått tidlig mage, både med førstemann og nå. Er 12 uker på fredag og synes det viser ganske så godt allerede

Skrevet

Tror d er helt individuelt, jeg har også begynt å få mage og er 9 og en halv uke på veg.. så du er ikke alene;)

D kommer også ann på hvordan livmora ligger til, ei venninne hadde "bakovervendt" livmor og man kunne nesten ikke se at hun var gravid når hun var 22 uker, så som sagt er d helt individuelt og ikke noe er unormalt;)

Skrevet

Varierer jo veldig, i begynnelsen er jo mye pga luft i tarmene etc. I uke 10 er vel livmora på str med en appelsin, så den skubber jo opp litt, så ja går fint an å ha mage i uke 10. Jeg har også det. Er liksom ikke klar for å si det til noen ennå, men klarer nok ikke å skjule det. Viste ganske tidlig sist også. Dessuten har jeg fått større pupper, sikkert noen som får med seg det også...

Skrevet

jeg er 10+2 å ser godt at det har vokst nederst på magen...ellers så er øvre del av magen veldig oppblåst.

Skrevet

Tjaaa.. Jeg er kun 8 uker, men magen har allerede beg å vise litt. Har tenkt tanken om det kan være mer enn en bolle i ovnen.....

Skrevet

Heisann:) Første gang eg var gravid,,begynte det så smått å vise i uke 13.

No er eg i uke 8,,,har utstående mage,,som fanger blikk hos andre,,,ser at de kikker ned... ! Ekkelt...Har ingen planar om å fortelle de til nokon enda

Skrevet

jeg har også bakovervendt livmor, men fikk som sagt mage veldig tidlig både førte gang og nå.

Skrevet

Jeg har også begynt å få mage. Er 9 uker nå, og magen kom tidlig forrige uke. Jeg er lubben, og en god mage fra før....

Skrevet

Ser nå at jeg begynner å få mage helt nederst...Begynner å gå i ett med resten av magen...hehehe..Hadde litt (godt) med mage førsvangerskapet...hehe..Spent på hvor stor jeg blir denne gangen=o)

Er nå 11+6 uker på vei...=o) med nr 2... Med nr 1 tror jeg fikk mage rundt 15 uker, husker ikke helt, det er 4 år siden sist...=o)

Så det er veldig individuelt da, på når man får mage...

Skrevet

Er i 8.uke og forrige uke var jeg på solferie - vistes veldig godt når jeg gikk i bikini, tror det var en sånn "oppblåst-mage". Da jeg kom hjem fikk jeg ikke igjen knappen på buksa...... Syns magen virker litt mindre oppblåst nå, men linningen er ikke den samme, nei. Er ganske tynn av natur, og har bakovervendt livmor, så det er nok ikke en "ordentlig" gravidmage jeg har fått enda....

er mitt 3.svangerskap - og må tilstå at teflonhjernen ikke greier å få med seg når magen ble større de forrige gangene....

Rundt uke 11-12 vil livmora begynne å vokse oppover, så det er vel da den " ordentlige" magen vil begynne å vise seg :)

Skrevet

Hei.

Mage så tidlig i svangerskap er nok bare luft og fett.

Gravid mage pga foster kommer ikke før rundt fra uke 17-20.

Var stor i begynnelsen selv....men bare luft.hihi....så stagnerte magen ned...nå er jeg 18 uker å begynner å få gravid mage på real.

Skrevet

Med første barn fikk jeg ikke mage før rundt uke 20. Andre svangerskapet fikk jeg mage i uke 7, men da viste det seg på ordinær Ul i uke 18 at det var 2....var sinnsykt kvalm og trøtt!! Denne gangen venter jeg spent på når magen vil komme, er bare 6 uker på vei, er jo litt nervøs for å få tvillinger igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...