Sweet tooth Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Hei, takk for hilsen og gode tanker :-) Jeg fødte natt til søndag, 5 dager over tiden, og kom hjem fra sykehuset i går, mandag. Fødselen gikk raskt og ukomplisert. Kom inn til sykehuset med 5 cm åpning, og tok deretter under to timer til han var ute. Fikk en fin fødestue "suite" med badekar osv., og brukte ingen bedøvelse. Det kjentes veldig intenst ut på slutten, for hadde ikke noen særlig pauser mellom riene. Men det var godt å være annengangsfødende, og skjønne at jeg snart kom til å være ferdig. Det er en fantastisk fin gave å se med egne øyne at sønnen vår, som skal hete Nicolai, ser helt frisk og fin ut. Det har vært mange bekymringer i dette svangerskapet etter funn av hevelser i nakkefolden etc,, og det kjennes helt utrolig deilig og nå får bekreftet at han ser sunn og frisk ut!! Han likner mye på storebroren sin, og er helt nydelig. Han veide 2850 og var 49 cm da han ble født, og helt perfekt :-) Det går veldig fint med amming etc, og vi koser oss kjempemye med å ha blitt 4. Tusen takk for støtte og hygge i graviditeten, kommer til å svinge innom her og se hvordan det går med dere andre!! Lykke til alle sammen!! Stor klem fra en lettet og lykkelig
~Vimsemor~ Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Så utrolig hyggelig! Gratulerer så masse. Og veldig hyggelig å lese om en slik fødsel - en solskinnhistorie! Vi har jo vært litt spente her inne, og tenkte vel at noe var på gang da det ble så stille noen dager. Lykke til! (Kommer snart etter - 29 dager igjen....)
chianti70 Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Det var vel det vi tenkte! Så veldig deilig å være ferdig for deg med et så fantastisk resultat! Gratulerer så mye med lille Nicolai! Jeg har tenkt på dere og ønsket og håpet at alt har gått bra. Du har jo en herlig fødselshistorie! Kos dere! Klem til deg også, og takk for støtten du har gitt meg! Kommer til å savne deg her inne så det er fint at du har tenkt til å svinge innom av og til, men kos deg først og fremst med gutten din!
Gjest Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Gratulerer kjempe masse med gutten. Godt å høre at alt gikk bra. Kos dere i barseltiden og spedbarnstiden.
mamamimmi Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Gratulerer!! Det er en fin födselshistorie du har, det må jeg si. Gratulerer til lille Nicolai og all lykke fremover! önsker
apriljente-66 Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 Kjære Sweet Tooth, endelig er dere i mål. Gratulerer med en flott fødsel og en nydelig liten gutt. Velkommen til verden lille Nicolay @----->------- En favn full av roser fra meg
Gjest Skrevet 15. august 2007 #7 Skrevet 15. august 2007 Gratulerer med gutten! Det hørtes ut som en fin fødselesopplevelse.
nicco Skrevet 15. august 2007 #8 Skrevet 15. august 2007 Gratulerer!! Høres ut som en fin fødsel, selv om det er hardt den siste biten.....Lille Sacarias hilser til lille Nicolai!!! Og jeg ønsker deg alt mulig godt fremover.
Sprellemamma Skrevet 16. august 2007 #9 Skrevet 16. august 2007 Gratulerer med lille Nicolai!! Høres ut som en fin fødselsopplevelse! Må være deilig at den er over, og at dere nå kan slippe bekymringene for at noe er galt og bare nyte hverandre. Kos dere masse sammen fremover!!! Klem fra
Lilleprins og mamma Skrevet 16. august 2007 #10 Skrevet 16. august 2007 Hei! Er innom her av og til for å følge med på om det er noen "kjente" som har fått nurkene sine. Gratulerer med gutten!! Fint navn har han fått også!! Nå er det bare å nyte tiden fremover og kose deg masse!!!
nungo Skrevet 17. august 2007 #11 Skrevet 17. august 2007 Gratulerer så mye med nydelige lille Nicolai :-) og vel overstått fødsel. Det høres ut som du hadde en god opplevelse og herligt at alt fortsatt går bra med deg, den lille og familien.
Dolly Duck Skrevet 17. august 2007 #12 Skrevet 17. august 2007 Gratulerer masse med nydelig sønn! Høres helt deilig ut!! 8-D
trollet66 Skrevet 17. august 2007 #13 Skrevet 17. august 2007 Gratulerer sååå mye Sweet Tooth!!! Kose deg med lille Nicolai nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå