Blue Lady Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Såret er jo akkurat der alle buksene (hvertfall de som passer) gnager. Har ikke noe plaster over og stiftene er tatt så såret er på en måte åpent, vil ikke at noe skal gnage på det.. MEN har jo ingenting å ha på meg.. Har et gravidskjørt og thats it! Gravidbuksene mine gnager også på såret fordi selve buksen stopper der såret er og der fortsetter tøystykket som gikk over magen.. *frustrert*
tonebf Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 brukte joggebukser som jeg dro langt over såret... så ikke pent ut men var behagelig
1881 Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Kjøpte 3 kosedresser på b-young de dressene som koster 199 for bukse og jakke, var alldeles nydelig og slippe de ekle dongeribuksene på seg en god stund.
Temmelig hemmelig Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Brukte gravidebuksene, joggebuker trukket godt opp. og til hjemmebruk brukte jeg en stor silke pysjamas bukse. (absolutt favoritten)
Sylwania Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Brukte dongerien jeg brukte før jeg ble gravid men jeg hadde tape på innsiden av knappen, sånn sportstape. Det gjorde at knappen ikke "tok" på arret.
*Rutletutt* Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Joggebukser...men jeg hadde et sånt kompress over såret så bukser og undertøy ikke skulle gnage...
Forskeren Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 Brukte gravidbukser faktisk, ja... Hadde noen som ikke "sluttet" over såret, hele buksa var av samme stoff. Og joggebukser.
SnupsaTupsa Skrevet 14. august 2007 #8 Skrevet 14. august 2007 mammabukser og jogge/kosebukser... lekkert ;P men behagelig! Skulle ha bandasjetape på såret i lang tid etterpå for at det skulle gro penest mulig, så det var ikke ubeskytta uansett. Andre gangen så hadde jeg bandasje på ihvertfall et par mnd om ikke lenger pga såret ikke lukket seg skikkelig og væsket og blødde...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå