Gå til innhold

Hvilke bukser brukte dere de første ukene etter Keisersnitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Såret er jo akkurat der alle buksene (hvertfall de som passer) gnager.

Har ikke noe plaster over og stiftene er tatt så såret er på en måte åpent, vil ikke at noe skal gnage på det..

MEN har jo ingenting å ha på meg..

Har et gravidskjørt og thats it! Gravidbuksene mine gnager også på såret fordi selve buksen stopper der såret er og der fortsetter tøystykket som gikk over magen..

*frustrert*

Skrevet

brukte joggebukser som jeg dro langt over såret... så ikke pent ut men var behagelig :)

Skrevet

Kjøpte 3 kosedresser på b-young de dressene som koster 199 for bukse og jakke, var alldeles nydelig og slippe de ekle dongeribuksene på seg en god stund.

Skrevet

Brukte gravidebuksene, joggebuker trukket godt opp. og til hjemmebruk brukte jeg en stor silke pysjamas bukse. (absolutt favoritten)

Skrevet

Brukte dongerien jeg brukte før jeg ble gravid men jeg hadde tape på innsiden av knappen, sånn sportstape.

Det gjorde at knappen ikke "tok" på arret.

Skrevet

Joggebukser...men jeg hadde et sånt kompress over såret så bukser og undertøy ikke skulle gnage...

Skrevet

Brukte gravidbukser faktisk, ja... Hadde noen som ikke "sluttet" over såret, hele buksa var av samme stoff. Og joggebukser.

Skrevet

mammabukser og jogge/kosebukser... lekkert ;P men behagelig!

Skulle ha bandasjetape på såret i lang tid etterpå for at det skulle gro penest mulig, så det var ikke ubeskytta uansett.

Andre gangen så hadde jeg bandasje på ihvertfall et par mnd om ikke lenger pga såret ikke lukket seg skikkelig og væsket og blødde...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...