Gå til innhold

meg igjen:) når tok du imot besøk etter ks?

Anbefalte innlegg

skjer jo som regel på mårran, men hvordan er man i form etterpå? Når er det vanlig å motta besøk etterpå? Er litt redd for at det er noen litt VEL ivrige beste foreldre som vil komme på besøk med en gang babyen er kommet ut nemlig..

hva anbefaler du?

Fortsetter under...

jeg tok besøk av min mor og søster på kvelden, orket ingen andre enn de den dagen. så tok jeg de andre på dag 2.men jeg hadde besøk av kun de aller nermeste min mor og søster og sambo sine foreldre.Man er ganske sliten første dagen.

ja det er det jeg regner med nemlig:)

men håper sykehuset har sånn visitt tid slik at en kan styre det litt i forhold til den (bruke den som unnskyldning=) hehe... Vil jo gjerne at vi 3 skal ha LITT tid for oss selv før vi får masse besøk...

jeg tok ks på fr.stad sykehus og da hadde de visitt tid fra halv 7 til halv 8, hehe jeg brukte d som ynnskyldning siden mange spurte om de kunne komme..

men jeg hadde ett vennepar på besøk også men da møtte jeg de nede men inngangen til sykehuset for de var ganske strenge på dn visitt tiden. =O)

ja håper sykehuset her også har det slik=) hihi... må ikke misforstå altså, gleder meg til besøk... men kan bli litt voldsomt..:=) hehe

vet iallefall at de har sånn siesta fra 13-14 tror jeg, men får høre mer i morgen:)

da jeg fikk Sander med hastesnitt så var mine foreldre på besøk 2 timer senere etter jeg hadde våknet av narkosen..

jeg ville ha de på besøk samme dag faktisk..og det var i visitt tiden..

nå som det er planlagt så kommer nok de samme kvelden lille tulla blir født..

Annonse

I forbindelse med 1. KS sa vi klart ifra at vi ikke ville ha besøk den første dagen. Ikke på grunn av min form, men på grunn av at vi ville bare være meg og min mann sammen med babyen til å begynne med. De første besøkene kom dagen etter og det gikk veldig greit. Var oppe da, så jeg hadde fått på meg vanlige klær og hadde fått dusja meg litt etc. Føler seg litt freshere også når man ikke ligger i senga:)

I forbindelse med mitt 2. KS som var for 3 uker siden fikk vi besøk allerede mens jeg lå på operasjonsbordet:) Alt skjedde nemlig så raskt at vi måtte ha med 3 åringen vår til sykehuset og der møtte min søster opp for å være barnevakt:) Da satt de på rommet og ventet da jeg kom fra operasjonsstua:) Det gikk greit det også, men følte at jeg var litt mer "til stede" under besøkene som kom dagen etter:)

ja tenker nok litt sånn som du gjør Raych:) vil jo gjerne snakke med besøket og muligens være litt oppegående (?) hehe...

vi får bare ta det som det kommer:=) håper ingen blir sur iallefall om d eikke får komme med en gang... :/

Har hatt 2 planlagte snitt, og begge gangene hatt fullt besøk hele (operasjons-)dagen!!!

Sambo var selvfølgeligvis med hele veien. Og mor mi kom innom et par timer etter at syinga var ferdig. Så på ettermiddagen hadde vi "full familiefest" innpå romet (var så heldig å ha et 2-mannsrom alene ved begge snittene - OG en meget liberal besøks-policy ved fødeavdelinga).

Da kom Svigermor og Svigerfar, Mamma & Pappa, bror min, Sambo (og ved 2. snitt lille Junior på 18 mnd). Og jaggu dukka det ikke opp et vennepar i tillegg ved 1. snittet! Svigermor hadde med reke- og karbonadesmørbrød, 2 kaker, kaffe på termos, engangstallerkener... det var bare helt SUPERT!!!!!

Er så lykkelig over det i ettertid - TENK for en fantastisk "velkommen-til-verden-FEST" vi hadde - ved begge KS'ene!!!!

Nå må det legges til at jeg var i veeeldig god form etter begge KS'ene, og syntes det var helt supert med hele slekta påbesøk. Helt sant!

Så... KS-dagen kan være veldig forskjellig... ut fra hva folk orker og ønsker!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...