Gå til innhold

Takk for varme tanker og hilsninger!

Anbefalte innlegg

Nå har vi vært på siste kontroll, og fått det som vi har fryktet bekreftet. Babyen våres vil ikke leve videre, og den er allerede ganske så svak. Legen fant dog ikke indre organ feil, men blodgjennomstrømningen til morkaka var så dårlig at det ikke var forenlig med liv,og babyen har allerede fått for lite. Legen sa at det var ganske så uvanlig allerede såpass tidlig i svangerskapet, men det har skjedd med oss en gang før i uke 22. I og med at babyen vår lever enda må vi søke abortnemda for å få avsluttet svangerskapet. Legen sa at det var bare en proforma og at de ville ringe meg i løpet av morgendagen for å gi med tilbakemelding om når jeg kan komme inn for å føde. Det blir i løpet av denne uka her.

Vi synes det er utrolig trist og leit, vi ønsket oss veldig en baby nå, men er glad for det barnet vi allerede har - 3 år og 4 mnd. VI hadde rukket å fortelle barnet vårt om babyen i magen. Nå sier vi at babyen er syk og at den ikke kan leve sammen med oss, men at den vil dø og bli lagt i jord... Barnet vårt lurer på om vi ikke kan lage ny baby.... Vi sier at vi kan lage ny, men det er ikke aktuelt å gjøre for oss foreløpig, om et år eller to tar vi en ny vurdering om vi ønsker oss så mye en baby at vi tørr å utsette oss selv for et nytt forsøk...

Det var det, nå venter jeg bare på å få overstått fødsel slik at man kan begynne å bearbeide dette ordentlig. Den siste uka her har vært i ventemodus, og i sjokk tilstand. Tror vel egentlig at jeg er der litt enda.... Takk igjen alle gode BIM damer. Har vært på BIM siden 2003, og kommer nok til å være innom til tider. Hjertet mitt vil nok banke litt ekstra for dere her i desemberklubben.....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10091295-takk-for-varme-tanker-og-hilsninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å nei!!!!!!! jeg har gått med ett håp siden jeg leste det første innlegget ditt. Dette var ufattelig trist og urettferdig, at verden er så urettferdig at noen må oppleve noe sånt 2 ganger er ufattelig.

Kos dere med barna dere har og ta vare på hverandre fremover.

Mange trøsteklemmer fra Skorpion73*gutt17.12.07*

Annonse

Tårene renner i strie strømmer...... Jeg har engasjert meg veldig i situasjonen deres og tenkt på dere mye. Det er ikke en selvfølge at en får friske barn, at en blir gravid i utgangspunktet er heller ikke noe en skal ta for gitt. Heldigvis har dere et barn, og sjansen byr seg igjen for dere når tiden er rede for det. Jeg ønsker dere alt godt.

Masse klemmer fra Therese!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...