Gå til innhold

Flere som har begynt å merke trettheten?


Athene75

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tja jeg merket den egentlig best i begynnelsen. nå kjenner jeg mer at kroppen blir helt utslitt i stede. jeg er 10 uker i morgen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh ja...:) eg er bare 6+1 men er veldig trøtt og sliten om dagen...for noen dager siden sovnet eg i stolen på kafeen mens venninene mine skravlet rundt meg....;)sover veldig godt om natten men hjelper ikkje.. legger meg nedpå en times tid etter middag og da blir det bedre men blir tidlig i seng for meg om kveldene:) satser på det blir bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 10+2 men har vært supertrøtt lenge allerede. Håper det gir seg snart, jeg er en kjedelig mamma for gutten min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh ja.. jeg går nå i min 6 uke og har vært trett siden mensen uteble bare går å gruer meg til kvalmen kommer.. var veldig kvalm forrige svangerskap så regner med jeg blir det nå å:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 11+2 i dag og nå begynner trettheten å gi seg :) Men kvalmen sitter der fremdeles da:(

Føler at de siste 5 ukene har jeg enten sovet eller spydd.. hehe

gleder meg til neste uke, for da sies det at kvalmen også vil gi seg!!! Jippi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. gjett.. er i uke 6, men har allerede vært dødstrøtt siden lenge før mensen skulle komme.. Sover godt om natta, men hjelper ikke- er like trøtt for det.. og stress på jobb, huff- ikke bra. I går ville jeg legge meg før Tv2-nyhetene var ferdig..

 

zzzz---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 8, og begynte å merke trøtthet i forrige uke. Føler meg generelt litt slappere og sovner plutselig på sofaen til alle døgnets tider ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 9+4 og har merket trettheten i flere uker allerede. Jeg sover på sofaen hver eneste ettermiddag jeg nå, noe jeg ALDRI før har klart.

Har hørt at det gir seg etterhvert da, og det håper jeg på, for å være så trett må jo være plagsomt for de rundt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i uke 6 og supertrøtt....... hender jeg sovner på dagen de dagene jeg har fri!!! håper det går over etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Setter jeg meg ned på sofaen etter jobb sovner jeg garantert...... helt merkelig hvor øynene bare faller igjen.....hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært heldig denne gangen, ikke noe trøtt. (Jeg er bare 5 uker på vei) Men de to foregående svangerskapene var jeg stuptrøtt, sov vekk første trimesteret begge gangene:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...