Gå til innhold

Beste rettetang for oss med tykt, bølgete hår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med å finne rettetang som retter ut håret bra og enkelt. Prøvde svigersøstra min sin, det er en med kam og den var sinnsykt bra men finnes ikke i salg lenger selvfølgelig.

Andre med tips? har tykt bølgete hår og egentlig krøller i underhåret.

Skrevet

Spør på frisørsalongen...prøvde en der som var sinnsykt bra...var visst laget av de som lager Biosilk hvis du har hørt om d...men den var knalldyr da...

Ellers synes jeg de jeg har kjøpt hos frisøren er de beste...de man kjøper i vanlige elektronikkforretninger blir ikke varme nok...

Håper du finner en bra en :)

Skrevet

Har samme type hår - kjøpte en rettetang hos frisøren min - husker ikke hva den heter...men den er knallgod! Har prøvd mange...og denne er den eneste som gjør håret mitt helt glatt. Det virkige er at de blir varme nok etter som jeg har skjønt....

Skrevet

jeg kjøpte en sånn hos frisøren og den var sinnsykt bra.. elsker den..

jeg ga vel 2000 for den, men den er vært hver krone

Skrevet

prøv og spør på frisør.. det er mange merker som er bra. de som koster irundt tusen lappen er som oftes best og blir mye varmere..

hilsen frisør :-)

Skrevet

CHI rettetang er super!! Jeg har veldig tykt hår, og har prøvd mange forskjellige. Denne tanga har vunnet mange tester og er ikke så skadelig for håret som mange andre rettetanger er.Kjøpes på frisørsalonger.

Skrevet

Keramisk glattetang er tingen. Gjerne en som er smal de er lettere å håndtere. Anbefaler å kjøpe hos frisør fordi de er best. De som frisørene selger er de samme som de bruker i salongen. Det sier vel seg selv at de jobber med det beste utstyret:-)

MEN det viktigste for å få et godt resultat er at du bare glatter tynne pasee`r omgangen. Del gjerne håret inn i 4. Del først håret i midtskill som går helt bak i nakken. Så deler du hver side av med øret. Begynn i nakken. Ta litt hår og glatt det, ta litt mer å glatt det osv. Gjør deg ferdig med hver del før du begynner på ny. Tar du litt omgangen så holder det seg MYE lengre. Tar du for mye (for tykke pasee`r s) så blir ikke alt skikkelig glatt og da krøller det seg fort opp igjen.

Kjøp gjerne en beskyttelse spray/krem å ta i håret først så det ikke blir så slitt.

Lykke til:-)

Frisøren:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...