Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Jeg gir gutten min NAN. Ammet tidligere og ga da d-vitaminråper (må innrømme at jeg ga opp tranen....). Fikk høre av en venninne at det ikke er nødvendig å gi d-vitamindråper når han får NAN, siden dette vitaminet er tilsatt i morsmelkerstatningen. Har i ettertid hørt at andre gir ekstra d-vitamin selv om de bruker NAN. Hva gjør dere? Kanskje jeg burde begynne med det igjen?
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Vi gav Nan og d-dråper. Tror man skal det.. Det beste er jo tran, men hvis det ikke går hadde jeg gitt dråper...
snartmammapåny Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Jeg gir ikke dråper. Hadde en plan om å få kjøpt de dråpene snart. Men så leste jeg i en brosjyre jeg fikk på hs og der sto at d-vitamindråper var viktig når man ammet. Tolket det dit hen at det ikke var like viktig når de fikk mme. Men er ikke helt sikker. Her får småen malt i hver flaske pga hard mage, så han får masse d vitamin fra malten. Litt usikker på om det er nok eller om jeg burde gi mer... Så hiver meg litt på spm ditt jeg HI;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå