Gjest Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Jeg har et ok forhold til søsteren til sambo, men siden han er broren hennes, har jeg ikke sagt noe stygt om ham til henne. (hm, ble det forståelig?) Nå lurer jeg på om jeg skal sende henne en mld etter at jeg har flytta ut, og si at han doper seg. Skal jeg gidde å bry meg, eller bare drite i det? Jeg tenker også litt at det da blir vanskeligere for ham å bare skylde på meg når jeg drar, at familien hans skjønner at han ikke er den perfekte fyren han utgir seg for.... litt egoistisk tenkt, men de fortjener vel å vite det også?
Gjest Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Hvis han har et problem med stoff er det absolutt best at familien hans får vite det, slik at han kan få hjelp. Si ifra du, tror det er best =)
Gjest Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 AAAh, stereoider han driver med ja. Uansett er det IKKE bra for kroppen, og i blanding med alkohol kan det være livsfarlig - fordi det ofte klikker for dem da... Så kanskje de bør få vite det uansett, kan være veldig farlig å bole hvis man ikke vet 100% hva man skal gjøre... Og det er det få som vet
Niem og Patrick Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Fortell det til familien hans så de kan hjelpe han ut av det! En kompis av sambo bolet seg pga dama hans sa hun likte han bedre om han fikk mer muskler (pateetisk). Han endte opp med "hjernespøkelser" og et psykisk sammenbrudd..
Gjest Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 ser at han også er manisk depressiv. Boling og psykiske problemer er IKKE bra, siden boler påvirker hormonutslippingen i hjernen. Sykdommene kan bli enda verre av dette, og i kombinasjon med alkohol, piller og stoff er det livsfarlig. En kompis av meg drev mye på med boler for noen år siden. Da han sluttet å trene, ble alle musklene omgjort til fett igjen (veldig vanlig når man slutter å bole) og han ble... ganske tjukk for å si det sånn. Han døde dessverre for noen måneder siden av hjerteinfarkt pga overvekt. Så gale kan det faktisk gå...
Prinsessa mi *Erle Kristane* Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Ja, bare fortell det! Han trenger nok hjelp fra alle rundt seg nå...
Gjest Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 Oi, shit, jeg visste ikke at det var så farlig.... han drikker heldigvis ikke så ofte lenger, jeg tror det er fordi han da har vanskelig for å skjule sykdommen sin. Han er hysterisk redd for at noen skal finne det ut, at han er bipolar. Når han drikker blir han helt krakilsk og han har endt opp med noen forklaringsproblemer ovenfor vennene "våre" (hans) søndag formiddag mer enn en gang. Jeg vet han ofte har skyldt på meg, at han er stressa fordi jeg liksom behandler ham så dårlig eller at han mistenker at jeg er utro og sånne ting..
Gjest Skrevet 14. august 2007 #8 Skrevet 14. august 2007 Galandriel: Han der typen din er tydeligvis HELT lik eksen min. og for å si det sånn: kom deg vekk fortest mulig, før det samme skjer med deg som med meg. Jeg har vært igjennom syke syke ting med han fyren og det fortjener du ikke! Vær spesielt oppmerksom hvis han snakker om selvmord eller hvis han begynner med vold mot deg. KOM DEG VEKK!!!!!
Gjest Skrevet 14. august 2007 #9 Skrevet 14. august 2007 Hehe, kanskje det ER eksen din???! Nei, gud jeg håper ikke det. Dessverre snakker han ofte om selvmord, når han har nedeperiodene sine, det er en av grunnene til at jeg har blitt så lenge som jeg har. Har skjønt at det er ganske typisk for sånne fyrer, og det er ganske typisk for damer som meg å falle for det... altså, la seg lure av det. Dama på krisesenteret sa hun kunne si med 99,8 % sikkerhet at han IKKE kom til å ta livet av seg, det er bare maktspill. han har vært voldelig mot meg, selv om han ikke grisebanker meg er det nok til at jeg fatter at han ikke er normal. Det er blikket hans som gjør at jeg er livredd ham, han blir helt svart i øya når han er sint. Hadde satt meg som mål 1 sept. å flytte ut, men det blir nok før gitt. Er spent på hva som skjer når han nå kommer hjem.
Gjest Skrevet 14. august 2007 #10 Skrevet 14. august 2007 Ja høres ut som samme typen. eksen min var også manisk depressiv, typen eksentrisk deprimert forfatter... oppturer og nedturer i hytt og pine. når han hadde gode dager var han verdens snilleste, og det gjorde nok at det tok så lang tid før jeg klarte å komme meg bort. i tillegg til det at jeg var redd han skulle ta selvmord hvis jeg stakk... lykke til med flyttingen og la oss høre hvordan det går!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå