Gå til innhold

Til huset følger det jo med stol....

Anbefalte innlegg

Så vi måtte bare kjøpe den stolen som fischer price har også...

Kanskje vi klare la den ligge på loftet heilt til jul...

Var masse fint ute i Åsane i bygget med Barnas Hus men den var den eneste vi kom heim med... syns vi var flinke da...

Fortsetter under...

er det den grønne og blå stolen? hvor mye koster den? bestefaren til sara lurer fælt på ka han skal kjøpe til bursdagen til sara, kanskje det hadde vært noe?

Ja virker som en bra butikk! eg har bare gått fort gjennom den, var der på lørdagen og da var det lego hysteri!

ja det er jo så masse bra tilbud der ute! Mersa fikk jo tak i huset for oss. 399.. er jo kjempebillig!

Eg skal aldri gå på toys'r'us igjen når lego er på halv pris hehe..var lang kø utenfor butikken og måtte neste trille over folk for å komme meg ut!

Ja det kan eg tenke meg...

999 måtte vi ut med for huset... og mari koser seg virkelig med det...

Skulle kjøpe i dag om det var mer men det var det ikkje.. Så det ble ikkje hus på kusinen til Mari nei..

Stod en stor palle rett innforbi som mange bare gitt rett forbi..Håper der er att så du får tak i..

Katten har brukt opp ukepengene sine no på og kjøpe stol til mari...

Ja, har sett den stolen. Ser gøy ut den også...men nå er det fult av leker overalt så tror ikke vi kommer til å kjøpe den....Får heller dra til Akt og Sara og prøve den stolen også (som vi gjorde med Bumboo (var det det den het??) stolen!)

Og er imponert over at dere ikke kom ut med mer! Jeg gav manguspappan streng beskred om INGEN BILBANE ( han kjøpte en bilbane "til mangus" da jeg var gravid) så han kom bare ut med et fjernstyrt fly....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...