Gå til innhold

Ble påkjørt i dag mens jeg syklet...


1 fjols i huset og ett på vei

Anbefalte innlegg

Utrolig nok virker det som om alt har gått bra, men kommer nok til å engste meg ekstra for spiren min i ukene fremover. Er bare 5+4 i dag. En taxi som plutselig svingte inn på fortauet foran meg så jeg rakk ikke stoppe (bare bremse litt). Havnet i hvert fall oppå panseret foran. Var sikker på at nå hadde jeg brukket mange bein og sånt, men har kommet fra det med blåmerker og små skrubbsår på beina fra knærne og ned. Taxisjåføren innrømte at han ikke så seg for og at det var hans feil og ringte til politi og ambulanse. Da ambulansen fant ut at jeg var gravid måtte jeg bli med de til legevakten for en sjekk, men det er jo ikke akkurat mye en lege kan gjøre når man er så tidlig på vei. Hun trodde imidlertid at alt sikkert hadde gått bra, jeg slo ikke magen. Sykkelen min ble derimot ødelagt, men det får forsikringsselskapet til han taxisjåføren betale for! Uansett er jeg så glad for at alt gikk så bra som det gikk, men ble skikkelig skjelven en times tid rett etter at det skjedde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fint det mest sannsynlig har gått bra! Når du er så "kort" på vei, tåler nok babyen litt mer og. Er beskyttet av bekkenet ditt, heldigvis! Du får gi oss oppdatering når du vet mer om hvordan det går! Er vel ikke mer enn et par uker til du kan ta ultralyd og sjekke om alt gikk helt fint! Når legen mente det gikk bra, gjorde det nok det, men blir du bekymret, ta heller en ultralyd for mye enn for lite:)

 

Lykke til videre i svangerskapet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle meldinger. Er ikke skjelven lenger i dag :) Men blir en stund til jeg sykler igjen tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, skremmende når slike ting skjer. Men det går nok helt fint med bebisen din, den ligger godt beskyttet inne i magen din. Jeg var i båtulykke da jeg var i sjette måned (forrige graviditet) det gikk helt fint, men jeg var nervøs en stund jeg også.

 

Gratulerer med graviditeten forresten, jeg skal også ha aprilbarn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...