Gå til innhold

Bugaboo

Matildesnusk + lille ups

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må si jeg har falt litt for bugaboo, og har lyst på denne vogna til min mars08-bebis. Jeg lurer litt på hvordan den er å bruke på vinteren da. Er den god og varm nok til harde norske vintre? Er footmuff-posen varm og beskyttende nok mot vind og vær? Og hvordan fungerer de små svingbare hjulene på norsk snø og slaps??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det fins vinterhjul ti lvogna som en kan kjøpe utenom, men de "står fast" slik at man da ikke får svingbare forhjul. MEN de fleste kjører bare med de store hjula foran(snur håndtaket) når det er snø , slaps eller på grus- vogna er lettere å kjøre da. Gå for Bugaboo- den er bare suuper:) Posen vet jeg ikke så mye om- har en dunpose jeg har tenkt å bruke.

Skrevet

Tror det med posen kommer litt ann på hvor du bor.... Vi bor på Vestlandet og har knapt vinter, så her holder den vanligvis. Men hadde jeg bodd på et sted med "kald vinter" hadde jeg ville hatt noe varmere i tillegg. Men det er jo neppe nødvendig før neste vinter. Det som er igjen av vineren fra mars 08 og ut, kan jo lammeskinn og dyne gjøre samme nytten :-)

By the way - ei super vogn!

Skrevet

Min datter ble født i februar 07 og vi brukte vokispose i bagen nå i vinter.

Bagen på Bugaboo er stor (selv om den ikke ser sånn ut så er den faktisk like lang som simo bagene) og vi hadde god plass til voksiposen, no problem.

Alt i alt så har vi vært og er fortsatt superfornøyd med vogna. Kjøpte med de ekstra vinterhjulene og de brukte vi litt når det var som værst med snø etc og det gikk kjempefint, men som tidligere nevnt her så er det bare å snu styret sånn at du har de største hjulene foran.

Footmuff-posen er nok mest til norsk høstklima / mild vinter.

Skrevet

men hvis jeg snur slik at jeg har de store hjulene foran, blir da bagen vendt fra meg eller kan jeg snu denne også? er helt ny i vognverden :)

Skrevet

Du kan også snu baggen. Personlig syns jeg at å ha de store hjulene foran er noe dritt, man har liksom ikke kontroll på vognen da. Vi skal satse på vinterhjulene iår, hvis det kommer mye snø!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...