Lilly 79 Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Noen av dere som har hatt det? Kan dere beskrive de? Er det en reell ting liksom? Eller er det noe psyken kan fremprovosere... Jeg prøver å finne fakta om det, men finner ikke noe:-( Tusen takk for svar!:-)
Bdancer Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Kusinen min hadde skikkelig vondt og dro til sykehuset fordi hun trodde fødselen kunne være i gang. der fikk hun beskjed om at hodet hadde festet seg og det hadde klemt på noen nerver og sånn..
Gjest mphs Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Jeg tror faktisk hun mener når egget fester seg og ikke hodet. Foresten så var det ganske så vondt når min forige boret hodet ned i bekkenet og det ble festet.
Lilly 79 Skrevet 14. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2007 Jeg mener egget ja:-) Leter etter info om dette, men finner liksom ingenting skrevet av leger, feks:-( Så da må jeg jo høre med dere nygraverte!:-)
valentinebarn & kvinnedagsbarn Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 jeg merket også at det festet seg, med stikking og napping som jeg oppfattet det som.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå