Gå til innhold

Hvor tidlig hoerte dere hjertelyden?


Kaisa75

Anbefalte innlegg

Hei,

har time hos legen i morgen, da er jeg ti + 1dag, og er spent paa om de vil proeve aa hoere hjerte lyden eller om det er litt tidlig.. Noen andre som har erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg husker at ved forrige svangerskap hørte legen hjertelyden allerede ved første legebesøk da jeg var i uke 8-eller noe... Men tror det er ganske tidlig..

Denne gangen har jeg ikke vært hos legen enda, men skal dit neste uke når jeg er 12+4.

Tror det varierer endel når legen hører hjertelyd..

 

Lykke til i morgen da:)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jammen ikke hvor langt jeg var på vei, lurer på om det var i uke 14. Egentlig ville hun ikke prøve for det er så mange som ikke hører den, hun hadde en grense på uke 20 tror jeg. Fikk den lett inn da.

Vet ikke om de går med på å prøve før livmora er kommet over symfysen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i bøkene jeg har lest står det at man kan begynne å høre hjertelyden fra uke 11, men det kan også gå et par uke til før man hører den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte den i uke 14 ,så du må ikke bli skuffet om de ikke klarer å høre den,men første gang jeg hørte den begynnte jeg nesten å gråte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar! Er nettopp tilbake fra timen, og legen sa han ikke ville proeve aa hoere den engang, for aa unngaa skuffelse og bekymring.. Saa da saa.. LItt skuffet er jeg kanskje.. Men men...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...