Gå til innhold

uttak/innsett uke 39....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Foreløpig er det vist ikke mange. Skal ha uttak og innsetting i uke 40 jeg da. Men ingen sin svarte meg på den tråden. Vi får følge med å se om det dukke ropp flere. Men enn så lenge må du kanskje nøye deg med meg?!?! :)

Gjest Bjørnen Collargol

helt i orden det vet du :-)

Det er sikkert mere respons etterhvert tenker jeg. Noen uker igjen enda så...

Er dette ditt første forsøk eller og hvor hører du til?

Dette er vårt 2 IVF og vi driver på Aleris. Hadde også et misslykka fryseforsøk :-(

Gjest Bjørnen Collargol

Så heldig dere var som lyktes på første forsøk da :-)

Søskenforsøk blir vel like spennende det tenker jeg. Måtte dere stå på venteliste da også eller?

Vi skal ta dette forsøket pluss evt. fryseforsøk. Lykkes vi ikke på dette så setter vi igang med adopsjonsprosessen. Jeg sliter med bivirkninger og veldig vonde uttak :-(

MEN vi krysser fingrene for at den sitter denne gangen. Legen mente at vi har god sjense for å klare det siden eggene mine er av topp kvalitet. Er bare avhengig av at naturen er med oss og lar eggene feste seg.

Annonse

Vi måtte ikke stå på venteliste når det gjalt søskenforsøk. Kriteriene var at babyen/barnet måtte være ett årr, og at det er slutt på amming, pluss at en har hatt menstrasjon i noen sykluser.

Utredning er allerede foretatt, antar at det er derfor vi kommer inn med en gang. Har bare fått resepter i posten. Så vi har bare ringt og sagt at nå er vi klare, så sender de resepter og setter opp time til ultralyd, uttak og innsetting.

Så det er enklere når en skal jobbe for å få søsken ja.

Men vi gleder oss like mye denne gangen. Er nærvøse også.. men ikke på samme måte. Vi HAR jo tross alt fått en liten en sammen. Men klart vi håper vi kan få fler :)

Gjest Bjørnen Collargol

Hei Snøfilla :-)

På søndag er det bare 1 uke til spraystart og jeg gru/gleder meg... Håper så inderlig at jeg ikke får like mye bivirkninger som sist!

Dosen økes ganske mye så da blir det enda mere blanding av medisiner på meg :-s

Får prøve å holde meg unna resturanter med sprøytene mine denne gangen da ;-)

KLÆM

Annonse

Gjest Bjørnen Collargol

Vi og drive og undersøker adopsjon. Har bestemt oss for at dette er siste forsøk med evt fryseforsøk. Jeg har desverre en del bivirkninger og vondt under egguttak så derfor har vi satt en strek her :-(

Må si jeg blir mektig imponert over de som orker å gå på nye forsøk i ett kjør!

Når begynner du på sprayen da?

Er så spent på bivirkningene jeg også, om jeg reagerer på de, og hvordan. Har informert jobben da, så de vil nok ha forståelse om det blir noen dager en vil bruke på seg selv.

Starter med spray 28.8. Fryktelig spent... Enn du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...