IngerLiseRmed2barnog1spire Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Jeg skjønner ikke bæret jeg ass, er bare jeg som er helt dum i hue. en tes er positiv og det var den i går og i dag nei da, da skulle den være negativ men med to forskjellige tester da. men bare tenker er det virkelig mulig ååå jeg blir så sint jeg
90210 Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 mulig den siste du tok trenger mer hcg for å slå ut? Hvilke tester brukte du da? Cb trenger nemlig en del mer hcg enn de fleste av billigtestene og strips... Så mulig du er gravid men at den siste du tok bare krever mer hcg
IngerLiseRmed2barnog1spire Skrevet 14. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2007 jeg brukte QR og den slo positivt ut og på CB kom det ingenting, tok en QR igjen nå og den slo heller ikke ut.så dette er noen merkelige saker ass. må ha hvert noe feil med den første,men jeg har heller ikke fått mensen og med en gang jeg har fått vite at den har hvert negativ så har den kommet med en gang. Det måtte være for godt til at det skulle være sant. men men får bare vente og se klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå