Gå til innhold

NEI til alle spørsmål fra Bli Gravid. Vi kommer heller inn til dere om vi er interesserte.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

flere som er enige?

Jeg var ikke innom 1.trimester da jeg var på bli gravid, og syntes ikke de trenger å komme hit med alle spørsmålene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor ikke?? Jeg var selv på bli gravid siden, og synes det er kjempenyttig at nygravide gidder å besvare spørsmål her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mener at vi heller kan gå inn på deres side og svare om vi ønsker. lei av alle spørsmålene om "hvor lenge før IKM" osv som kommer daglig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er veldig få gravide som er inne på bli gravid... og noen spørsmål kan vel kanskje bare besvares av gravide... syne også den type "hvor mange dager før IKM" osv er ganske bortkastet, for man blir ikke gravid av å vite dette om alle gravide. men noen spm er vel greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm. Det er vel ikke verre enn at du ikke trenger å svare på spørsmålene fra BliGravid'erne?! Du trenger jo ikke lese de en gang..?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i alle dager, bare la vær å lese de innleggene da vel!!!

syns det er helt flott at vi kan svare hverandre jeg da, så her er alle velkomne syns jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med jasminah, er det noe vi lurer på svare de, så hvorfor skal ikke de få kunne spørre oss.

Hvis du ikke liker at de spør oss spørsmål, så kan du vel gå å finne noe annet å gjøre enn å sitte her.

 

Svarer mer enn gjerne på spm de lurer på hvis jeg har svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns alle skal få være her jeg, gravide eller prøvende.

Må innrømme at jeg syns spørsmålet om hvor lenge før IKM vi fikk positivt kommer litt vel ofte igjen, det går jo an å bla litt i sidene, evt søke på det.

Etter å ha svart på det noen ganger, unngår jeg bare å gå inn på tråden.

Er jo såpass lite som skjer her inne likevel, kanskje like godt prøverne stikker innom og holder oss med selskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dette innlegget vitner om en litt ovenfra og ned-holdning. Her inne er vi BLITT gravide, og de stakkarslige prøverne får pent vente inne på SITT forum. WTF? Alle burde få skrive inn og være på det forumet de vil! Jeg har selv opplevd en sur holdning inne på et annet forum fordi jeg ikke var i samme situasjon som de fleste andre der inne når jeg svarte på et spørsmål. Så teit! Jeg synes det er fint at vi kan hjelpe hverandre her, uansett hvilket forum en holder mest til på. Og ting kan endre seg fort! Da jeg holdt til på 1. trimester sist begynte jeg å bli lei av det. Så mistet jeg, og var plutselig tilbake på 'Bli Gravid' igjen. Nå hører jeg igjen til her inne, men blir ikke irritert på henvendelser derfra fordet! Snakk om å være smålig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE enig. Det er jo bare til å la være å svare da.

 

Kjempe bra om vi kan hjelpe de som prøver mener nå jeg.

 

Svarer mer enn gjerne om det er noen spørsmål jeg føler jeg kan bidra med hjelpende svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei

Er helt ny her inne og er kjempe glad for å kunne være med i div forum. Mye å lære om det å være gravid, kjennetegn osv...

 

Kjedelig med de som skriver negative innlegg, heldigvis er det en stor prosentandel som er positive.

 

Kjempe takknemlig for denne siden og de forskjellige forumene.

 

klem fra meg og forhåpentligvis en liten spire

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men herregud da!!!!!!!! hva er dette for slags tråd, ble helt paff!!!!

 

vi har vell alle vært på bli gravid, da må vi vel kunne lese/ svare/hjepe prøvere....

jezzesss!!!!!

 

er ikke vi alle glade for hverandre og lykkeli for at vi er gravide???? da kan vi vel med GLEDE svare andre som ønsker å komme i vår situasjon!!!!

 

 

SKJERP DEG/ DERE SOM STØTTER HOVEDINNLEGGET!!!!!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette MÅ bare være den dummeste overskriften jeg har sett her på BIM!!!!!!

Hva i helvete tror du at du er a????

Du er vel ikke helt som du skal heller?!?

IDIOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alle som er så heldig å bli gravid så fort og blir usikker og trenger svar fra dere heldige som har blitt det.

Tror du at du er noe bedre enn oss som sliter med å bli gravide eller?

Har faktisk vært gravid,men mistet,så jeg har også holdt til her inne og svarte med glede på spørsmål fra de som prøver.

Jeg skjønner virkelig ikke en sånn holdning til andre som ikke er så heldig å bli gravide på en stund??

 

Jeg gikk faktisk inn her nå for å spørre om noe seriøst som jeg lurte på, som kanskje mange av dere gravide har opplevd, og det var ikke noe "teit" spørsmål, men med dette innlegget slengt i trynet så finner jeg bedre forum enn dette..

Har ALDRI møtt makan til ondskap!

 

 

Nei, over og ut med BIM(som jeg har "vanka" på ett par år)

Direkte sårende og ondt var dette....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonym 00:32 15.08.2007: håper virkeli at du blir i forumet, ikke la ett menneske ødelegge for deg=) vi andre er her og svarer gjerne:)

 

 

håper den med hoved inlegget har skikkelig vondt i magen nå!! makan til oppførsel fra et voksent menneske!!!!!!

 

ALLE SOM LESER DETT FRA BLIGRAVID: VI ER HER OG SVARER GJERNE!!!=)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart man skal få stille spørsmål om man vil. Det er jo opp til de her inne om de ønsker å svare.

Til HI. Hvem vet? kanskje du har noe som gnager deg, og spør på et forum du ikke hører til på. Det er mange fra 1 tri som spør på 2 tri, og folk fra 2-tri som spør på 3-tri.

Første gang jeg ser det er en reakjon på sånne ting.

De fleste er her av samme grunn, men "tilhører " forskjellige sider. Vi skal eller vil bli foreldre. Det er jo noe de fleste ikke gjør 20 ganger i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar HI da, må være slitsomt!!

Dette er det noe av det tåpeligste jeg har lest. Selvfølgelig skal de fra Bli Gravid få lov og stille spørsmål her.. Man må jo kunne dele sine erfaringer vel?? Nei, til alle prøvere, dette innlegget fra HI må dere bare overse :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til to+1: synes ikke det er så rart at de prøvende er anonyme,det er jo ikke sikkert at de vil at alle skal vite at de prøver. Og det er jo ikke lett når man kommer inn på et annet forum hvor man ikke alltid får like hyggelige svar tilbake. Kan jo også være de synes det er flaut å spørre.

Synes heller det er undrende at HI her er anonym..

La vær å svar om det er plagsomt. Men er fortsatt enig i at det er litt mange like spm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare få si det at jeg som prøver/sliter har hatt veldig godt av å kunne komme inn hit å spørre om enkelte ting jeg er usikker på! Det er vel det dette forumet er her for`? At man skal kunne dele erfaringer og lære av hverandre?

 

Kan tilføye at jeg faktisk har spurt moderatorene om det var mulig å opprette ett forum som het "Gravide svarer prøvere" engang for lenge siden, og fikk da svar om at nei, det hadde vi 1.tri o.l til.. ;-) Så det så.. Hehe.. :-)

 

Nei, det må da være mulig å vise litt forståelse for oss som ikke er blitt gravid alt, og er det ikke litt moro å kunne dele erfaringene sine også da? Godt at iallefall flertallet mener det motsatte av HI her, ellers ville dette vært ett utrolig trist sted.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...