Gå til innhold

Tråd for Emmaljunga city cross brukere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fkk litt lyst å lage en slik tråd jeg nå, nettopp kommet hjem med min nye city cros:):):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis ;) vurderer skikkelig å anskaffe meg denne, virker som ei lett og god vogn, skal kjøpe city bag for å ha den første tiden.hvilken farge har du kjøpt da ?

Skrevet

Gleder oss til å få testa ut vogna vi også, absolutt fornøyd med tørrtreniga på stuegulvet :)

Vi har kjøpt City bag i fargen Elk, mens selve City Crossen er i Platina. Platina er liksom en litt mer tidløs farge, ikke så lett å gå lei, og vi skal nok ha søsken til dette knøttet også. Stellebagen kjøpte vi svart, passer til begge de to andre fargene.

Skrevet

grattis med vogn!:-) jeg har city cross i elk:-) er kjempefornøyd med vognen, syns den er super å trille. Håper dere andre blir fornøyd med vognen også:-)

Skrevet

Takk:) Jg har citybaggen i sport carbon, og sittedelen i en nydelig blåfarge:):):) Elsker vogna mi:) hhehe

Skrevet

Jeg har også denne vogna, men bare sportsdelen da:-) Min vogn er den i knallrosa og svart og jeg er sååååå fornøyd med den:-D

Skrevet

Jeg slenger meg på denne tråden. Har vogna med City Bag, er veldig fornøyd. Synes bagen kan være litt tungvindt å bære på, og vogna kan kjennes litt stiv ut siden ikke det er fjæring i hjulene, men noe annet har jeg ikke å utsette på den. Veldig lett vogn som er god å trille og så ser den bra ut synes jeg. Har både bag og sportsvogndel i svart.

Skrevet

Henger meg på her jeg også! Har kjøpt vogna i Java i bagdelen og sort i sportsdelen. Ønsket sort i begge, men de var tomt på lageret, så tok ikke sjansen på å vente til leveringen nå i høst! Men er veldig fornøyd foreløpig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...