Prøver igjen! Aprilspire Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 det ser ut til at jeg blir her inne en stund til:) Jeg har vært bombesikker på at jeg kom til å måtte inn på utskraping osv pga en svak blødning jeg har hatt i over 1 uke nå (med mye vondt). Gynekologen så i midlertidig et bankende hjerte, så da er alt i orden. Har aldri vært så letta i mitt liv. Skal tilbake på UL neste torsdag for å berolige meg, og er sykmeldt ut måneden. Så nå blir det å ligge på sofaen og være glad og fornøyd over å ha et levende vesen inni meg:):):) Gynekologen sa forresten ang blødningen min at om den ikke ble værre enn den var nå, skulle det ikke være noe fare. Ble den værre måtte jeg komme tilbake før. 6+4 i dag.
gabi83 *med lillebebisen* Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Hei:) Så fint!! Det er en lettelse ja, har selv vært på tidlig UL, og det var helt fantastisk.. Og husk at når du er 8 fullgåtte uker og hjerteaktivitet er påvist er sjansen for at dette går bra hele 97% Lykke til videre!
Prøver igjen! Aprilspire Skrevet 14. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2007 8 fullgåtte uker er det: 8+0 eller 9+0?
gabi83 *med lillebebisen* Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Åtte fullgåtte er 8 + 0 ja:) Ikke lenge igjen for deg!
Prøver igjen! Aprilspire Skrevet 14. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. august 2007 det er ikke så lenge til nei. får håpe det biter seg fast frem til det da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå