arithriel Skrevet 14. august 2007 #1 Del Skrevet 14. august 2007 Nå er jeg lei av såre brystvorter, følelesen av å ikke få til ammingen skikkelig, føle at lillegutt ikke er fornøyd når han spiser, ha så vondt i puppene at jeg gruer meg til å gi han mat. Jeg er så tett på å gi opp - jeg trenger motivasjon. Noen med erfaringer? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10088830-amming-problemer-og-motivasjonhjelp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaPaysanne Skrevet 14. august 2007 #2 Del Skrevet 14. august 2007 Hvor gammel er han? Jo større han blir, jo enklere blir det! Sårhet gir seg når puppene blir litt mer herdet. Promise! Når sårheten gir seg, er pupp den suverent mest lettvinte måten å gi ungen mat på. Alltid klar til servering, uten pes med oppvarming av flasker, vasking, koking, gjøre klar termos i tilfelle han blir sulten når dere er ute etc etc. Jeg var gjennom både grusomsårhet og dårlig sugetak. Grudde meg til hvert måltid i et par uker da det sto på som verst.Men da han var ca seks -sju uker, begynte det å gå riktig så bra! Han ble større og sterkere, og sugde mye bedre. Og puppene var blitt herdet. Tips: Kjøp albueskjell på apoteket og bruk inni bh'en. Funket som bare rakkeren! Ved tre måneder måtte jeg gi meg etter en real runde med brystvegring, og han ble så vant til flaska at jeg ikke klarte å lure ham tilbake på puppen. Har pumpet på fulltid noen måneder, og det er mye pes. Skulle ha gitt veldig mye for å kunne amme på vanlig måte. Så stå på, premien er stor hvis du klarer det! Når det er sagt: ikke la det gå på helsa løs:-) Flaske funker også finfint for ungen din - det er mest for egen del at det blir mer styr med vasking osv. Lykke til:-)) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10088830-amming-problemer-og-motivasjonhjelp/#findComment-10089954 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå