Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Hei! Er det noen fra Bodø og omegn her? Jeg er 36 år og gravid for første gang og er overlykkelig for det. Vi har vært prøvere i over ett år og nå endelig kalffet det. Jeg er i min niende uke og alt føles nytt og spennende! Hvis det er noen fra Bodø området hadde det vært gøy om dere "melder" dere :-) Lykke til alle sammen og kos dere med den lille i magen :-)
vinterbarn Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Hei! Gratulerer! Jeg bor 6 mil fra Bodø, er 37 år. Jeg er 15+2 på vei og har termin 6 februar. Virker som om det ikke er så mange fra nordland her på disse sidene.
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 15. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2007 Hei vinterbarn! Nei, vi er nok ikke så mange fra Nordland her. Du er jammen kommet bra langt... 15 uker, hvordan er formen din? Gleder meg til jeg kommer så langt, det er litt spesielt i denne første tiden før det blir allmenn kjent :-)
vinterbarn Skrevet 25. august 2007 #4 Skrevet 25. august 2007 Hei igjen! Ja det er spesielt når man går alene med denne store hemmeligheten. Jeg fortalte det til nærmeste familie i forige uke. De tok helt av, det er første barnebarn på min side så dette er nok enormt stort for komende besteforeldre og onkel. En stund siden jeg har vært inne på denne siden så nå på mandag der jeg 17 uker på vei og du er vel 11 uker snart, så tiden går fort. De første 3 måndene var jeg i utrolig god form, men når har jeg fått problemer med bekkene og det er vondt. Er sykemeldt nå fra mandag, klarte bare jobbe 14 dager etter ferien. Jordmor sa at jeg nå måtte skifte fokus og tenke på hva som er bra for barnet og det er sant, men ville jo så gjerne jobbe litt lengere. Jeg får prøve å finne på noen aktiviteter som ikke går på det fysiske. Hvordan er formen din? Har du begynt å få mage? 17 september skal jeg på ul, jeg har da bestemt meg for at jeg vil vite om det blir gutt eller jente. Da begynner nok funderingene på hvilken navn man skal velge. Har du begynt å tenke på navn? Rart at det er så få her fra Nordland, kanskje ikke så mange som har fått med seg denne plassen. Håper det går bra med deg og barnet ditt. Mvh nordlending
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 25. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. august 2007 Hei igjen du! Det er noen fler fra Bodø i april 2008 klubben. Jeg sender deg heller en privat melding til postkassen din om en liten stund. Jeg må legge meg nedpå litt, har vært på shopping og det tar jaggu på gitt :-) :-) Ha ei super helg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå