Gå til innhold

Får man støtte for å ha barn i barnehage??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Unnskyld meg, men synes du faktisk at du burde få det gratis? Staten har nok allerede betalt ganske mange tusen for den plassen, og de 2250 er faktisk egenandelen.

At man må betale såpass for at noen skal passe barna hver dag, synes jeg man må kunne tåle.

Herregud, les nå hva hun skrev..hun sa hun er helt gønn på dette=helt ny....

hun spurte jo bareom det er noen støtte å få eller om man må ut med hele beløpet selv for å få en avklaring i spm....står jo ingen plasser om at hun syter, ergo kan ikke dere sitter der å si at hun må tåle detbeløpet....skjerpings...

Annonse

Jeg synes bare det betegner noe av den skal ha skal ha kulturen vår. Det er typisk at noe som ble sett på som et gode i et tiår blir sett på som en rettighet i det neste. Og etter at det har blitt sett på som rettighet en stund, skal det være gratis.

Og hi, det var egentlig ikke til deg, jeg var bare i et sånt oppgitt over at alle skal ha - hjørne. Sorry hvis du følte det gikk på deg.

Hilsen den første

Hvis du er alenforelder, kan du søke nav om å dekke 60% av beløpet. Hvis ikke, så har de fleste kommuner det slik at man kan søke redusert betaling dersom man har inntekt under en viss grense (beløpet varierer fra kommune til kommune).

La nå jenta få lov å spørre om mulighetene man har eller ikke har! Er absolutt ikke enig i at folk "skal ha" hele tiden, det er snakk om å prøve å finne ut av hvilke rettigheter man har! Får det får man nemlig ikke vite hvis man ikke spør her i landet! Vi betaler skatt og avgifter så mannen ser ljåen, jeg synes ikke det er noe galt å prøve å finne ut om man kan få noe tilbake!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...