Gå til innhold

Oslo-treff 22.08.07 - OBS! Nytt sted

Gjest

Anbefalte innlegg

Arcimboldo på Kunstnernes Hus hadde lukket arrangement 22.08 og vi møtes isteden på den italienske restauranten Ciao Ciao (www.ciaociao.no) i Fredensborgveien 24, onsdag 22.august klokken 17.30.

Jeg har ikke spist der før, men stedet har fått gode kritikker i både Aftenposten og VG.

Dersom du allikevel ikke kan komme, vennligst legg inn en melding her, slik at jeg eventuelt kan endre bordbestillingen.

Jeg har notert at følgende kommer til treffet:

Gingerangel

Jolanta

Minamo

ElizaN

Yasumi

Fryda

Elvira

Bodil

Litenspire

Bymusa

liten kuling

Lyst til å være med og står ikke på listen? Du er selvsagt hjertelig velkommen, legg inn et innlegg under.

Fortsetter under...

Hei på dere :)

Jeg hadde gledet meg til å treffe dere og deres sikkert enda mer struttende mager, men jeg er dessverre stuck i Bergen.

Veldig synd altså.

Noen av dere nærmer dere vel termin snart?

bodilnf: skjønner dine to nøster gjør det vanskelig å gå. Håper du er i fin form ellers.

Håper det samme med dere andre også.

Jeg har nå endelig bikket over i 2.trimester (jippi!) Har nok lagt på meg litt siden sist også. Er ikke bare baby dessverre... *rødme*

Har hatt mye dårlig vær i sommer, og vært mye kvalm og trøtt så det har blitt hyppig spising og lavt aktivitets nivå.

yasumi: Når jeg kommer til Oslo skal jeg begynne på det yoga senteret dere går.

Kos dere masse på treff. Håper jeg kan bli med på neste.

Klem fra Fryda

Annonse

Vil bare bekrefte at jeg fortsatt blir med neste onsdag. Har hatt mye problemer med å logge meg inn på bim, men idag gikk det!

Var på ny UL igår - og fikk endelig ny termin etter å ha blitt satt tilbake 4 uker første gang. Venter nå årets nyttårbaby!

ha en fortsatt fin dag alle sammen!

Annonse

Nå har dere kanskje allerde gått hjemmefra.

Men de ringte fra restauranten og lurte på om vi ville sitte inne eller ute.

Jeg sa ute siden det ser ut til at sommeren endelig har kommet til Oslo!

Det blir sikkert lett å finne bordet - bare se etter mager. Jeg skal selv være der i god tid til 17.30 og det er ingen tvil lenger om at jeg er gravid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...