Gå til innhold

Har vært på ul i dag :) :):)

Anbefalte innlegg

Jeg er bare såååå glad i dag, fikk ul og se nurket mitt ;) Er 13+1 i dag og ALT står bra til. Legen sa jeg ikke hadde NOE å bekymre meg over, alt var helt perfekt! Deilig å høre ;)

Skal si det var en aktiv liten krabat det der ja, hehe...danset rundt inni der, klappet hender og suttet på tommel....utrolig herlig å se på! Hadde helt ærlig ikke trodd at jeg skulle få se så "mye" allerede nå, så jeg ble veldig positivt overrasket og glad :)

Skal tilbake på ny kontroll og ny ul om 5 uker og da får jeg håpe at vi får vite kjønnet ;) (Jeg har tett oppfølgning pga tidligere svangerskapsforgiftning)

Klem fra lykkelige meg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10087870-har-v%C3%A6rt-p%C3%A5-ul-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var på tidlig ul for noen dager siden pga blødning, og var veldig nervøs. Men det var visst ikke noe å bekymre eg over :) Lille bolla mi suttet på tommelen og gjorde all mulig slags akrobatikk! :) Veldig gøy å se, fikk tårer i øynene... :P

Samboeren har etter det begynt å snakke til magen, og kysser og stryker den :P sprøtt å se han sånn da han i begynnelsen ikke var klar for å bli pappa i det hele tatt... virker visst som om det har snudd :P

Heisann Leonore86,

Ja, artig med disse fedrene...Vi venter ogsaa vaart første barn, og pappaen er ogsaa i tidli kontakt med nurket der inne.Han kysser og hilser paa magen flere ganger i døgnet. det er koselig da.

Vi maa vente med ul til i uke 19, men vi gikk til anskaffelse av en fetal doppler.

Og det er saa utrolig aa høre hjerteslagene til den lille. Alt ble saa mye mer virkelig da.

Kos dere videre i graviditeten.

Klem

Annonse

Heisann April76...

Så kjekt da....

Hva fikk du se? Var det klare bilder???

Jg har aldri vært på ultra før...

Skal den 6 september ;D

Det gleder jeg meg til....

Tror ikke det finnes noe vakrere enn å bli mor..Se sitt eget lille barn inni vår mage..Vi er så heldige....Jeg føler meg så heldig..

Var hos jordmoren nå mandag 13 aug..Men jordmoren fant ikke noe fosterlyd..Hun sa at det var kanskje litt tidlig ennå..Og siden jeg ikke er syl tynn,slik hun sa,..så var det ikke så lett.... Men men,nå ser jeg frem til ul 6sept...

Hvor lang tid tok ul?

Måtte du ta blodprøver??

Hei minførstebaby :)

Ja jeg hadde vanlig kontroll før ul, der de måler blodsukker, blodtrykk og vekt osv....

Det var kjempe artig på ul, så du kan bare begynne å glede deg! ;)

Veldig fine klare bilder, ser bebisen veldig tydelig (vi gjorde i alle fall det), utorlig fasinerende! Det varte ikke mer enn ca 15 min men det gjorde absolutt ingenting, det var bare helt herlig alt sammen, veldig betryggende å se den danse rundt og ha det bra inni der ;)

Lykke til og gi meg gjerne en tilbakemld når du har vært der da ;)

Klem

jeg er 13 uker på vei i dag. skal ikke til ul før 27.sept. ble litt skuffa da - syns d er SÅ lenge til...! har vært mye kvalm, og begynt å få litt smerter i korsryggen (veldig gøy når en jobber nattevakt på et sykehus). får ikke komme til jordmor før 4.sept. var hos legen 30.juli. men d var egentli helt bortkasta. kom til en stakkars vikar som ikke hadde peiling på gravide kvinner... så de få tingene jeg lurte på, kunne han ikke svare på. takk og pris at d ikke er mitt første svangerskap - da hadde jeg blitt livredd...

Lykke til, April76!

Hei litago

Vi blir vel alle sammen litt utålmodige, uavhengig om det er første, andre eller tredjemann vi bærer på...;) Kjenner meg selv igjen i dette, går med nr 3 nå og tror kanskje denne gangen går verst utover utålmodigheten min, hehe. Skjønner deg godt jeg, det blir jo litt lenge å vente på UL...men det er bare til å ta en tlf å "krangle" seg til en time tidligere. Du er jo tross alt bortimot 20 uker du da før du får ul...synes det er vel sent ja...

Lykke til og god bedring med ryggen :)

Annonse

Hei,

jeg er også født i 76,-

venter nr 2 i slutten av februar.

Hadde også svangerskapsforgiftning, men jeg får ikke noe oppfølging før etter den første ordinære ultralyden.. Er egentlig ganske skuffet over oppfølgingen hittill. Har måttet krangle meg til alt fra legekontroll til blodprøver omtrent.. Håper det blir bedre når jeg kommer på UL på Ullevål i slutten av september.. da er det de som skal følge opp.

Jeg har vært hos privatjordmor og tatt UL (uke 12) og alt så bra ut inni magen.. Men jeg er veldig kvalm...

13+1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...