Gå til innhold

Gråter og er sint!

Selma'har født'

Anbefalte innlegg

Jeg er nå 9+3.

Jeg er så mye sint for tiden.På alt og alle.Kastet gubben og kranglet med alle.Også sitter jeg omtrent bare å griner.Mye av dagen,og det kommer helt plutselig.

Er det flere som er sånn?Eller er jeg bare blitt helt skrullete?

Vet det er mye hormoner i sving og,men kanskje skyldes det noe annet og????

Når pleier evt dette og gi seg da?????

Er såååååååå utrolig lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så trasig at du har det slik, men det er nok helt normalt... Det er ikke du som har blitt skrullete, hormonene raser jo som bare det i kroppen. Jeg er akkurat like langt på vei som deg, men har det heldigvis ikke slik.Føler meg ganske så fin form, så det er nesten som jeg lurer på om det er liv der nede.. er bare så utrolig sulten HELE tiden!!

Lykke til, håper disse humørsvigningene gir seg snart.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg:)

Ville bare si at jeg kjenner meg veldig igjen. Er 8+1, og er superemosjonell og gråter opp til flere ganger om dagen. Har også en relativt kort lunte og irriterer meg over alle bagateller som jeg ikke ville hengt meg oppi ellers.

Det føles som å være super pre-menstruell...

Jeg har tenkt at sorgen kanskje kommer av at jeg mistet forrige svangerskap og at mange glemte følelser kommer opp igjen nå som jeg er gravid på nytt. Jeg vet ikke, men det er mulig det bare er hormonelt og at jeg ville vært like mye lei meg uansett.

Vi får bare holde ut og tenke at det forhåpentligvis kommer bedre tider:)

klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen.

ALT irriterer meg for tiden. Eller, alt som min stakkars samboer ikke har gjort, gjør, osv. Jeg prøver å bite det i meg, men det er ikke til å unngå å merke at jeg er irritert. Da pleier han å la meg være en stund. Rømme til pc & sjakk osv. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...