Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er vel vanlig at det er kun en dag mellom uttak og innsetting, og jeg tok meg fri denne dagen.. den dagen du skal til uttak burde du nok ta det litt rolig da det kan være litt plager etter at bedøvelsen går ut..og denne dagen mener jeg du har krav på fri fra arbeidsgiver..

Uansett, lykke til da :-)

Jeg kunne fint jobbet mellom uttak og innsetting men siden jeg må reise til Danmark så har ikke det vært aktuelt. Tror det er veldig individuelt. Uttaksdagen bør man være hjemme fra jobb fordi det tar en stund før bedøvelsen er ute av kroppen. Innsettingsdagen kan man fint jobbe dersom man ønsker det men de fleste er vel hjemme fra arbeid denne dagen.

Gjest Bjørnen Collargol

Du får sykmelding for uttaksdagen. Er veldig variabelt om man får smerter i forbindelse med uttak så dette er det vanskelig å svare på. OG om man orker å gå på jobb dagen etter kommer nok også på hviken jobb man har.

Annonse

Takk skal dere ha! Da kan jeg ihvertfall forberede meg så jeg får unna hastearbeid så MÅ gjøres neste uke... just in case... i morgen skal jeg nemlig til gynekologen, og håper han sier at alt ser veldig bra ut og at jeg kan ha uttak i begynnelsen av neste uke. Kryss fingrene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...