Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 skal på første kontroll når jeg er 8 uker på vei.. sjekker legen da str på livmora?
♥marita&jentene♥ Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Man har en gu på første undersøkelsen ca rundt uke 8,dette for å sjekke at du har noen soppsyksommer,eller at det er andre ting som kan påvirke svangerskapet..men viss du har hatt gu tidligere samme år og har samme partner så er d ikke sikkert at du trenger noen gu. Var ihvertfall d legen min fortalte meg ved forrige svangerskap...
Plopp Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 hmm,... Jeg hade IKKE noen GU.. Det blev ikke nevnt engang..
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Jeg hadde ikke GU på første kontroll. Men så jeg jeg sendt til innvendig ultralyd rett etterpå. Den gynekologen som foretok ultralyden, kikket på livmora, uten å kjenne på noe, han bare brukte et slikt instrument for å utvide skjeden. Så sa han at det så fint ut så han ville ikke røre noe. Ingen prøver ble tatt av noe som helst.
Bdancer Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Før var det vanlig med GU, men det er det ikke lenger nå!
Gjest mphs Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Jeg sa i fra om at jeg ville ha en GU da jeg bestilte timen.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 Min lege tar ikke GU på kontroll. Det tar hun på 6 ukers kontrollen etter fødsel. Hvis du ønsker tar sikker legen GU
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå