Gå til innhold

Jeg er gravid! Nå kutter jeg sprayen!!

Anbefalte innlegg

helt utrolig,er visst ikke så uvanlig å bli gravid under nedreguleringen.Tenkte jeg skulle teste før jeg fortsatte med sprayen og jammen lyste det gravid mot meg.Klarer ikke å slutte å se på testen!!Gud er så glad.er 8 dager før ikm så tar ikke helt av før ikm er overstått.

Håper bare det går bra dette her.

Fortsetter under...

Annonse

Tusen takk alle sammen,dere er jammen snille!

Vi kunne ikke hatt mer flaks,det har ikke gått opp for meg.Tok en ny test i går bare for å få få en ny bekreftelse!

Ønsker dere alle her inne all mulig lykke,og håper jeg ser mange inne på 1 tri om ikke så lenge.Stå på og ikke gi opp det skjer når en minst venter det!

babystøv skader jo ikke heller******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************'************************************************************************************************************************************************************************

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...