Gå til innhold

Jeg er gravid! Nå kutter jeg sprayen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

helt utrolig,er visst ikke så uvanlig å bli gravid under nedreguleringen.Tenkte jeg skulle teste før jeg fortsatte med sprayen og jammen lyste det gravid mot meg.Klarer ikke å slutte å se på testen!!Gud er så glad.er 8 dager før ikm så tar ikke helt av før ikm er overstått.

Håper bare det går bra dette her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer:)

Håper det stemmer og at spiren sitter:)

Skrevet

Gratulerer så masse - dette er jo så flott! Krysser fingrene for at det går bra :-) XXX

Skrevet

Din heldigris:) Gratulere så mye:)

klem

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Oi så bra da!

gratulerer så mye!

Skrevet

Gratulerer så mye:)

For en fantastisk følelse det må være

Lykke til videre da:)

Skrevet

Oj, dette er jo drømmesituasjon for oss her inne; oppleve å lykkes før man skulle vært i gang med sprøytehelvete og uttaksvondt og rugenervepirr. Heldige du! :) Gratulerer og lykke til videre i svangerskapet.:)

Skrevet

Gratulerer !

Tenk så heldig :o)

Lykke til videre !

Skrevet

Gratulerer :o)

Dette må jo bare være helt fantastisk å oppleve! Lykke til med svangerskapet!!!

Skrevet

Tusen takk alle sammen,dere er jammen snille!

Vi kunne ikke hatt mer flaks,det har ikke gått opp for meg.Tok en ny test i går bare for å få få en ny bekreftelse!

Ønsker dere alle her inne all mulig lykke,og håper jeg ser mange inne på 1 tri om ikke så lenge.Stå på og ikke gi opp det skjer når en minst venter det!

babystøv skader jo ikke heller******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************'************************************************************************************************************************************************************************

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...