Gå til innhold

ikke snev av kvalme- et dårlig tegn? hjelp


nr2påG

Anbefalte innlegg

er 8+1, gleder meg masse men er veldig redd.

 

jeg har symtomene voksende mage, større og ømme pupper og tretthet. har ikke hatt snev av kvalme ennå. er det et dårlig tegn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det tror jeg ikke er et dårlig tegn. Jeg er i uke 7 og har heller ikke hatt et snev av kvalme, heldigvis...:o) Men jeg har også fått større og ømme pupper og tretthet.

 

Lykke til videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Ikke noe å vere redd for nei..

Vær glad du slipper unna,jeg er 8 uker på vei i morga og i dag kom den hersens morgenkvalmen...

Gikk rundt og var konstant kvalm i fire uker sist jeg var gravid og jeg er grønn av misunnelse over de som slipper å vere kvalm i d hele tatt under svangerskapet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vær glad for at du slipper kvalmen, det er jeg :o) Men jeg var veeeeldig engstelig da jeg var like langt på vei som deg, så jeg skjønner deg godt. Så engstelig var jeg at jeg gikk til privat ul hele to ganger. Junior sprellet og vinka og hadde det veldig bra :o) Hadde et mislykket svangerskap for et år siden uten kvalme, så denne gangen har jeg undersøkt det opp og ned og i mente. Har snakket med ikke mindre enn 3 jordmødre og lege....Er vist bare ca 60% av alle gravide som blir kvalme, så vi er godt innenfor normalen begge to :o) Nyt graviditeten og vær glad hver dag du står opp og kan spise hva du vil uten å henge over doskåla :o)

 

Snart blir det fest i magen din også, gled deg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...