Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei Chaiemae!!

Håper du har det bra med dine tre egg i magen og at de (eller i hvert fall noen av dem) fester seg godt og kommer ut som små mirakel-bebiser om 8,5 måneder!!!

Hvordan er dine erfaringer med Nordica? Jeg bor i Oslo og lurer på om du har kunnet foreta noen av de forberedende undersøkelsene her eller om du har måttet reise til Køben mange ganger?? Hva har det kostet og har du kunnet få noen av medisinutgiftene dekket av norske trygdemyndigheter? Vet du om Nordica har bedre suksess-rate enn f.eks. Ullevål? Jeg er forresten 37 år og har akkuratt vært gjennom mitt andre IVF-forsøk (selv om det jo ikke ble noen innsetting, som du vet...)

Lykke til til deg!!

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har bare positive erfaringer med Nordica men har heller ingen klinikker å sammenligne med. De er veldig effektive så dersom du trenger mye omsorg så er kanskje ikke de de rette. På den andre siden så er de veldig spøkefulle og dr. Lindenberg lirer ut av seg mye rart mens man er der. De er veldig søte og hyggelige.

Du kan ta alt av undersøkelser i Norge så du trenger ikke dra nedover før du skal ha uttak. IVF koster 17 500 dkr og så kommer selvfølgelig medisiner og ul hos din gyn i tillegg. For meg har vært forsøk kommet på sånn ca. 45-50 000 med alt inkludert. Du kan kjøpe en pakke på tre og da blir det billigere pr gang. Jeg er singel og får ingenting dekket. Jeg vet ikke noe om Ullevål siden Norge ikke vil hjelpe sånne som meg (les single).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...