svanheim Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 heisann! eg fann nættopp ut før hælga at eg e gravid. gler mg nå inni hampen over d, men no træng eg nån tips! eg røyk, å akkurat no e eg ikke stolt av d! eg har greid å halvert over hælga, å fortsætt nedtrappinga, men eg træng nån råd og tips på korsn eg ska grei å hold røyken unna framover! ska ikke kjøp meir, d veit eg jo, men eg kjenn at eg får litt rastløse ben av tanken på å slutt. fullt klar over at d ikke e bra før fosteret, å dn lille i magen e så verdt alt eg kan jær før at dn ska ha d bra, men eg e så redd før å stress! har møsta før, å vil IKKE opplev d igjæn. håp på svar fra dokk alle, både dæm som har greid d å dæm som hold på.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Hei. Så flott at du har planer om, og vil slutte. Nikotinen er ute av kroppen ganske så raskt etter at du har slutta, så når røyksuget kommer så er det hodet som tuller med deg. Når suget kommer som fullt er det kanskje en ide og komme deg ut litt av hus og sånn, ikke sitte og tenke på suget, da blir det mye verre. Gå en tur, besøk venner, ta en kjøretur osv. Ha noe å gøre og noe å henge fingrene dine i. Suget vil jo bli svakere og sjeldnere etterhvert, men det kan være tøft når det står på! Og så må du tenke på at du gjør dette for barnet, du har jo ikke kroppen i fred lenger. Håper jeg har vært til litt hjelp iallefall! Ønsker deg masse lykke til og synes du er kjempeflink som vil slutte!!!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Det er visstnok best å slutte om dagen, istedet for å trappe ned. Kanskje du er en av de "heldige" som får svangerskapskvalme. Skal love deg at da tåler du hverken lukten eller synet av røyk. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Gratulerer med graviditeten:) Jeg røyket 20 om dagen da jeg ble gravid, men har nå ikke tatt en røyk på snart to måneder. Mitt tips er grønne epler. Hver gang jeg kjente suget, tok jeg meg et eple. En periode gikk det enorme mengder epler, men frukt er tross alt bedre enn røyk. Og jeg kan love deg at den følelsen du får når du skjønner at det verste suget er ute av kroppen, og du faktisk har klart å gjøre nurket i magen en stor tjeneste, den følelsen er verdt alle timene med røyksug! Masse lykke til fra meg til deg:)
svanheim Skrevet 7. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2007 tusen takk før gode svar. sætt pris på det.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 Hei! Prøv å pusse tennene når suget kommer, det er ikke godt med røyk rett etter tannpuss. Vann skal også hjelpe
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #7 Skrevet 23. september 2007 farmoren min klarte også å slutte ved hjelp av grønne epler hun åt, og åt, og åt kanskje jeg skal prøve det Ønsker å slutte å røyke, men er et svakt svakt menneske
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #8 Skrevet 23. september 2007 Prøv "NaturStopp Max". Vi bestilte dette via internett og jeg har nå holdt opp i 3 mnd nå og finnes ikke sugen på røyk! Koster noen kroner men det er absolutt verdt det. Dette er et naturprodukt som Naturhuset har. Lykke til!
opsi fødeklar Skrevet 24. september 2007 #9 Skrevet 24. september 2007 Gulrøtter i massevis har hjulpet meg-
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #10 Skrevet 24. september 2007 Tenk på at barnet ditt får mindre oksygen hver gang du tar deg en røyk. Det bør motivere deg til og slutte helt. Når du kjenner røyk suget så fin på noe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå