Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Jeg ser ikke UT!!! Den siste uken har de bare poppet ut!! Det startet som små "talgplugger", men jeg klarte jo ikke å la de være, og nå er det røde flekker.. Det ser ut som jeg har røde hunder!!!! Nå skal jeg på fjellet og få frisk luft og sol på ansiktet.. Håper det hjelper litt! Jeg renser huden hver morgen og kveld med clinique- produkter, og jeg har aldri hatt problemer før jeg ble gravid...Buhuuuu... Er det noen som har noen tips som faktisk fungerer? *snufs*
twoboys & a girl Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Hos meg har det roet seg litt ned nå. Hjalp ikke så mye med rensekurene og alt når det stod på som værst. Hormonelle kviser.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 godt å høre at det går over da! Jeg drikker MASSE vann i håp om at det tynner ut hormonene litt.. Jeg får vel bare flykte byen til det går over!
dolly29 Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Ikke kjekt det der. Men du får trøste deg med at det går over. Men viss du har råd, så kan du kanskje ta noen hudpleietimer? Ikke at det det hjelper sånn med en gang, men tror det kan hjelpe til at du fortere bli kvitt problemet. Ellers så vil jeg anbefale ID pudder. Det er et mineralpudder og kan faktisk være til hjelp. Kjøpes på hudpleien (der jeg går iallfall,) for 400 kr. men du har det leenge:)
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Har ikke noen tips egentlig - jeg fikk også masse kviser sist jeg var gravid... Ville bare si at min forrige lege var overbevist at om du fikk mye kviser så var det en gutt i magen! Hadde noe med hormonene de skilte ut å gjøre Stemte hos meg!
♥Tullerusk♥ Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 uff..Vet hvordan du har det Men mener å ha hørt at det man brukte før man ble gravid har nå en annen virkning når man er gravid...Tror jeg...hehe...Kan sikkert ha feil...=oD Men drikk masse vann,. tror det skal hjelpe ja...=o) Viss det er til en liiiten trøst så har jeg fått DEN kvisa på puppen...ser ut som det vokser ut en ekstra brystvorte...hehehe...Og nå begynner den å bli guuul..wææææ....hehe..ikke gøy....
Dizzie_mortil3 Skrevet 15. august 2007 #7 Skrevet 15. august 2007 Jeg hadde ENORMT mye kviser i hele forrige svangerskap. (heldigvis har det ikke blitt slik denne gangen...ennå) Ingenting hjalp og jeg hadde store problemer med å se folk i øynene, gjemte meg bak håret på et vis. Husker jeg kom hjem fra 4 dager i seilbåt da jeg var 14 uker på vei, uten særlig gode speilforhold og selvsagt uten å ha dekket noe med sminke, og da jeg så meg i bilspeilet nektet jeg å bli med inn i butikken og handle mat. Jeg ville rett og slett ikke vise meg sånn! Men hva kan man gjøre, man kan jo ikke isolere seg hele svangerskapet eller sykmeldes for sånne ting. Etter fødselen ble det litt bedre, men da hadde jeg så mye arr at selvfølelsen var like dårlig. Jeg gikk til laserbehandling og fikk et år senere sterk tablettkur (Roaccutan) av hudlege. Er mye bedre nå da, men gruer meg dersom det blir like ille denne gangen. Er 5+5 idag og husker ikke helt når det tok av sist. Så jeg håper det ikke blir så ille for deg! Har ingen gode råd til deg, men kanskje det hjelper å vite at du ikke er alene om dette?
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 15. august 2007 #8 Skrevet 15. august 2007 har hatt mer kviser enn vanlig, men ikke sånn ekstremt.. leste litt lengre opp at hvis det er mye kviser, blir det gutt.. lurer på om det kan stemme, for iflg et kinesisk horoskop skal jeg visst ha gutt.. Kjøp deg Aloe Vera gel, det hjelper veldig godt, og tørker ut kvisene.. smør deg når du har renset ansiktet før kvelden, og gjerne litt "flekkvis" på kvisene på mårran.. tørker ut i løpet av noen dager..
Dizzie_mortil3 Skrevet 15. august 2007 #9 Skrevet 15. august 2007 Øøøøh...altså...jeg fikk jente jeg...)
lise81 Skrevet 15. august 2007 #10 Skrevet 15. august 2007 Ja jeg har ett gdt tipshåper de har dette der du bor på apoteket, jeg har aldri brukt clinik eller andre produkter eller rense såpe etc.. min mor brukte scott mathisen hudvann da hun var liten og det er det eneste jeg har brukt. det er sterkt og kan svi litt ,men det tørker ut kvisene og de områdene i huden som er fete, der du har fet hud... anbefaler det på det sterkeste og det er mange rundt meg som og har begynt bruke det etter jeg har tipset. syns du det blir for sterkt så ta litt vann pluss litt av dette på bomullsdotten. et til tips er : ta sååå varmt vann du bare greier i ansiktet først, så varmt at du nesten syns det er vonndt....da åpner porene seg..så renswr du med dette, når du er ferdig tar du masse kaldt vann i ansiktet så porene llukker seg.... lykkt til!!!! og ha ein goe dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå