Gå til innhold

"Far" med på 1. legebesøk??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

er det vanlig å ta med mannen/sambo på første legebesøk?? Hva har dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke hatt samboeren med på førtse legebesøk.. Egentlig bare litt generell info og finner termin.. men opp til hver enkelt..

Skrevet

Jeg hadde kjæresten min med på kontroll. Det var egentlig veldig greitt. Da spurte legen min om hans livstil og helse også. Har hatt han med på kontroller senere, men da syns jeg i grunnen ikke det har vet nødvendig, bortsett fra ul da.:-) Men det er opp til hver enkelt, han må ikke bli med. ;-)

Skrevet

Det er nok like vanlig å ha han med som å ikke ha han med. Jeg dro alene til legen, men har hatt han med på alle ul jeg har vært på. Mulig han blir med hos jordmor senere, føler hun (kanskje) har litt annet fokus og at han også har nytte av å være med da!

Skrevet

Sist gang var far med på alle kontroller. Nå er far bare med på enkelte pga jobben.

Han skal være med til jordmor i morgen:o)

Skrevet

Han er med på alle.Etter eget ønske.Nå er det jo vi som er gravide sammen og han ønsker å være med på alt.Så er han jo helt fantastisk også da.:)

Det er i allefall opp til dere hva som føles best.

Skrevet

Jeg hvar på 1 legetime i dag. Samboeren min hvar med. Jeg synes dette er kjempe koselig for da er vi 2 om det fra første stund. Og han får også ta del i alt som har med babyen å gjøre.Han ønsker selv å være med så ofte det går, og passer slik med jobben.

10+2

Skrevet

Min mann har vært med på noen av kontrollene. Han syns det er veldig stas å få høre hjertelyd og å snakke med jordmor og lege. Jeg syns det er kjempefint at han engasjerer seg like mye som meg :-)

Skrevet

mannen min har ikke vært med på legebesøkene, men han er med til jordmor hvis det passer med jobben.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...