Gå til innhold

HJEEEEEEEELP......... jeg er kommet inn på skola:S

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg håper på at dere kan hjelpe meg litt her... helt uforventet er jeg nå kommet inn på skola, den starter den 20. aug. 21 aug skal jeg og sambo til tromsø til forsamtale... skolen jeg er kommet inn på er vk1, noe jeg har gått før, så jeg slipper heldigvis de vanlige fagene. .

Men hvordan er dette å gå skole å drive på med forsøk samtidig?

HVA SKAL JEG GJØRE:(???

Fortsetter under...

Hei du

Først - gratulerer med skoleplass!!! :-) Jeg har ingen konkret erfaring med skole og IVF, men hadde det vært meg så hadde jeg behold skoleplassen og fortsatt med IVF som planlagt. Det er jo så mye som kan skje underveis og med IVF så er det ganske forutsigbart med tanke på uttak/innsetting og kolliderer dette med noe viktig på skolen så kan du jo evnt spraye en uke til.

Vet ikke om dette var så mye til råd, men jeg tror det er viktig at prosessen rundt IVF ikke tar fullstendig overhånd. Jeg merker selv at jo nærmere et forsøk jeg kommer jo mer sjekker jeg kalenderen når det kommer en invitasjon for å se hvordan dette klaffer med spray og stikking og uttak. Blir litt småsprø - så denne gangen forsøker jeg å leve litt mer og får heller avlyse det som ikke passer.

Jeg håper du finner ut av det - og at kanskje noen andre kan gi deg sin erfaring. Lykke til med skole og forsamtalen til uken - det ordner seg til slutt... :-)

Annonse

Det er jo nesten verre å være i arbeid.

sjefen min er skikkelig sint for at jeg har vært borte et par dager i forhold til innsetting, enda jeg faktisk hadde sykmelding.

Han tror visst jeg bare hadde lyst på litt ferie.

Jeg sliter veldig med dette, og gruer meg til å snakke med han, for det må jeg jo.

Nei jenta mi, begynn på skole du!:-)

Jeg er sikker på at det går fint å kombinere dette, men som sagt, snakk med kontaktlærer om det!:-)

Det er så mye bedre når ting er åpent fra starten av, det synes ihvertfall jeg!

Lykketilklem:-)

Helse og service i Bodø?!?

I fjor gikk jeg vk1 hjelpelpeieren i Bodø. Jeg fortalte på slutten av skoleåret læreren min hva vi holdt på med. Det var veldig godt, for hun tok på en måte litt ekstra vare på meg!

Hun hadde også god forståelse for at jeg av og til måtte til gyn. eller til Tromsø. Skal gå vk2 hjelpepleieren fra den 20. aug. Så vi kan jo følge hverandre litt:)

Heia:)

Takker utrolig mye for råd og støtte:)

Ha takket ja til plassen nå, å vært ute på litt shopping:P

jeg satse fult ut nå på skole, og selvfølgeli ivf:) kjenner jeg begynner å glede meg:) er jo noen år siden sist jeg gikk skola da, så det bli spennende:)

takker igjen:)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...