Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 har hatt vonde og ømme pupper fram til i dag! men nå kjenner jeg INGENTING da jeg leste på lommelegen at hvis smertene i puppene avtok i uke9-10 så kan det tyde på MA:... herregud så redd jeg er!!!!
Dolly Duck Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Ikke få panikk! Det samme skjedde med meg, uti uke 9 forsvant ALLE symptomene. Jeg var sikker på at det var en ny MA (har hatt to MA og en SA mellom uke 8 og 10). Men vi kom pa ul da jeg var 10+0 og det var ikke bare fullt liv, men jeg ble også satt til 10+3. Så alt var i orden. Rundt uke 9 synker progesteron nivået i kroppen bittelitt. Dette kan gjøre at symptomene blir svakere eller forsvinner hos noen. De kommer nok tilbake. Det gjorde de hos meg etter en ukes tid. Dersom du ikke klarer å slå deg til ro med at det går bra, kontakt legen din og be om en ul. De skal ta det alvorlig. Masse lykke til! =)
dolly29 Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Jeg er i uke 9, og når du sier det, så har ikke jeg heller ømme bryst.Det er nok sånn det skal være....
Beibi82 Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Sier som er sagt over, ikke få panikk!! Jeg mistet plutselig ALLE symptomene i uke 7-8, og dro til privat ul og fant ett bankende hjerte =) Symptomer kommer og går, alt er nok helt fint med spira di!
Synnøve_Solbakken Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Forsvunnet her også, er 10+2. Legger det ikke på meg ennå, hadde nemlig ikke så ømme pupper sist heller. Har andre tegn fortsatt da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå