Gå til innhold

Når begynner magen å vokse?

Anbefalte innlegg

Er 14 uker på vei i morgen, skal ikke noe annet enn puppene begynne å vokse snart? Vil ha mage så jeg vet at lillegullet vokser og har det bra der inne... hittil merker jeg jo ikke noe til at den er der (joda, litt sånn kvalme-ubehag og sånt, men kjenner ikke liv enda), hadde vært så greit med en bekreftelse..... Gleder meg til å bli kjent med bebisen min :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10085665-n%C3%A5r-begynner-magen-%C3%A5-vokse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 12+4 og min mage strutter allerede litt. Normalt er den ganske flat, men nå er det tydelig en fin liten ´bulk´. Størrelsen varrierer litt om jeg er oppblåst eller ikke. Babyen ligger jo foreløpig godt gjemt, men den trykker de andre tingene opp og ut! Puppene derimot har ikke forandret seg så mye.

Jeg ble stor temmelig tidlig, måtte begynne å bruke mammabukser allerede i uke 8-9. Nå er det INGEN av de gamle buksene som passer, så har vært på shopping og kjøpt meg 4 nye mammabukser pluss at jeg har fått masse klær av søsteren min (hun fødte i fjor).

Nå er jeg 13+0 og magen strutter som bare det!! Er litt gøy å endelig se at man er gravid, og ikke bare se litt småfeit ut :P

Jeg begynte å få mage tidlig jeg..dette er min første også :0) Mamma fortalte at hun også fikk mage tidlig så hun hadde regnet med at jeg også ville få det. Jeg begynte å bruke mamma bukse i uke 12.

Nå er jeg 14+4 og kan ikke bruke noen av de gamle buksene mine:)

Annonse

Jeg har også fått litt mage, men ser ut som jeg bare er litt for glad i øl!:)

Bare gått opp en kilo da..Og det virker som at puppene veier et tonn:)

Altså,-jeg skal ikke skryte på meg. Noen jumbojet'r er de ikke..

Buksene mine passer ikke, men det kan jo ha noe m type bukse å gjøre. 26 i tommer og lave på livet.. Er ikke så rart om "ølmagen" min passer inni dem lenger...

Jeg er 12 uker i dag, og har ikke noe tegn til mage- skulle ønske det da! bare litt oppblåst av og til ;)

Men har gått ned noen kilo da...

På søsteren min begynte det ikke å synes før inn i mnd 5!

Så det blir spennende å se når magen begyner å bule! :)

Jeg er 14+6 og har begynt å få litt mage, men ikke så mye. Utover dagen eser den ut, men det er nok mest luft enda ja. Ser det best om morgenen og da er det litt mage. men foreløpig ser jeg bare litt småfeit ut egentlig. Er sånn midt i mellom alt, så gleder meg til jeg får skikkelig gravid mage.. :)

Puppene har dobblet sin str så jeg er helt fasinert av dem, for jeg har egentlig veldig små pupper, alle bh-ene mine er for små nå men det blir bare litt ekstra push-up, litt tidlig å kjøpe nye hvis de skal vokse mer.

Magen min kom over natta nesten, fått en liten kule mage nederst ved bukse linja og opp under navlen er nå i uke 14+ 1.

Tror egentlig magen begynner å vokse etter uke 12 for da kommer livmoren opp fra bekkenet...Tror jeg!!!!

min mage begynte å vokse når jeg var sånn 9-10 uker på vei. er 13 uker på vei i morgen, og har brukt bare mammaklær de siste to ukene. sånn var d vel egentlig med nr 1 også. men dette er utrolig variabelt fra kvinne til kvinne! ei venninne av meg brukte sine vanlige klær til ho var ca 20 uker på vei. så det meste er vel normalt! skjønner godt at du vil ha mage. jeg vil kjenne liv! tror egentlig at jeg har gjort det de siste dagene, men er litt usikker. skal ikke til jordmor før 4.september, og ul 27.september. altfor lenge å vente på å få høre hjerteslaga til gullet mitt, syns nå jeg da...

lykke til!!!

Hei

Jeg er 13+5 i dag og ser vel sånn ca 4 mnd på vei ut....:S har fått stor gravid mage tidlig...for ikke å snakke om puppene...jaja..godt kroppen forbereder seg sier nå jeg ;) Tidlig ja, men dog! Dette er min tredje og naturlig nok (i følge legen min) vil kroppen reagere fortere og venne seg til den nye tilværelsen igjen. Jeg er slank og ser veldig gravid ut, nyter det jeg :)

Annonse

Jeg er 13 uker på vei i dag, men har enda ikke fått noe mage. Har vært en del oppblåst i det siste, men måtte dessverre innse at det bare var luft og ikke lille skatten min:)

Men gleder meg utrulig til å få mage, og få vise fram den lille som er på tur:)

Det er utrulig forskjellig hvor tidlig man får mage, så alt er vel egentlig normalt. Men jeg er veldig klar for å få gravid-mage:)

Puppene mine har vokst voldsomt, og jeg kan ikke si at jeg klager på det, selv om de er ømme og uvante til tider:p hehe

Har ikje begynt og vokse noe enda :( Ikkje puppene heller noe særlig.. Bare blitt mørkere rundt brystvortene.. det er alt lissom..

hørte hjerte da jeg var 13 uker på vei... :) skal til legen i dag... så han skal jammen meg få høre etter hjertelyden i dag for er jo så bekymret for at den lille ikje skal være i live siden jeg ikje kjenner den, vokser eller noe... Må ha en bekreftelse på at det er liv der inne.

er 14+4 i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...