Gå til innhold

Hvor mange uker er dere? Hvilke symptomer har dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er 6uker på vei. Er kvalm og uvèl(men ikke kasta opp enda..), veldig trøtt, oppblåst i magen, og større pupper.. Så er jeg begynnt å merke bekkenløsning allerede. Va sykmeldt over halve sv.skapet sist gang pga det..:( Er bare 11mnd siden sist jeg gikk gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 Uker på vei jeg også.

Er kvalm og uggen men ikke kastet opp jeg heller. (enda)

Jeg har fått større pupper men ømmheten har begynt og gi seg.

Kjenner at det er noe der inne eller hva man skal si. Når en sitter har man liksom noe ekstra over blæra. Har allerede begynt med en liten bulk når jeg ligger flatt.

Står en oppreist har jeg kjempe vhom. Ser ut som jeg er 4 mnd isteden.

 

=)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 9 uker på vei og symptomene varierer nesten fra dag til dag. Jeg har ømme bryster innimellom, er mye mer trøtt enn vanlig, kjenner litt "stikking" i magen til tider, og matlysten har blitt mye dårligere. Er var på endel lukter også. Er mitt første svangeskap og jeg svever om dagen, selv om jeg kunne sovet det meste av døgnet.

Ønsker alle dere andre her inne lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalm, kvalm og atter kvalm. Kaster opp på kveldstid. Energiløs, trøtt, ømme pupper, liten kul på magen(mitt 3 barn), mer utflod, ulvehunger innimellom og veldig klengete på mannen min. Er i uke 10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er også i uke 10. Er veldig sliten og trett og orker ingenting. For fort veldig vondt i hode fordi kroppen er helt i ulage. Kvalmen kommer inn i mellom men går ganske raskt over. Ikke øm i brystene lenger, men reagerer på lukter og det er mye mat som jeg bare ikke tåler. Alt som er salt mat er bra!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

jeg er i 6+5 og formen er egentlig veldig bra. Har litt ømme pupper og litt stikninger i underlivet. Kan kjenne en liten klump i underlivet hvis jeg legger godviljen til..:o) Deilig hvis det ikke ble noe værre.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.. jeg er i uke 11 og kvalmen har gitt seg en del. Har ømme pupper, konstant trett.. Og er begynt å merke det på bekkenet, snart 2 år siden jeg sist var gravid. Magen er begynt å vokse litt. Er svimmel når eg reiser meg og plutselig har eg ikke mer lyst på kaffi.. sånn hadde jeg det ikke sist, men kanskje det er en jente denne gangen?? håper det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 9 + 4

kvalmen har gitt seg, har ikke kastet opp en eneste gang. Ømme og store bryster, må tisse mye, spesielt om natten. Ellers mye trøttere og daffere enn vanlig, men det begynner også å bedre seg litt. Har ikke trent på aldri så lenge, håper jeg får energien tilbake snart!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 10 + 0, kvalm hele døgnet, kaster opp nesten daglig. Brekker meg hver gang jeg pusser tennene og når jeg kjenner ubehagelige lukter. Trøtt, må hvile flere ganger for dagen. Særdeles kort lunte. Bekkenløsning som øker på. De sedvanlige ømme puppene er også tilstede. Om morgenen har jeg mage som ca 4 mnd, om kvelden ca 7 mnd (venter tredje).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 11 + 1 , kvalmen begynner å forsvinne, har fortsatt ømme bryster, hodepine i ny og ne, men har begynt å få litt vondt / ømhet i ryggen. Hadde bekkenlåsning med forrige, og det ser ut til å være det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...