Storebror & Lillesøster Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Ei venninde av meg hadde hørt at man ikke skulle det,men gjørde selv d da jeg var gravid,tenkte vi skulle spise krabber til helga..hvis hun kan ha det,men det kan hun vel,alt med måte liksom. Jeg åt som en gal sist sommer og gutten min er frisk han.
gærne ko Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Ja, trur det er sånn at en kan ete det kvite krabbekjøttet, men skal ikkje ete det som er inni skallet (rogn og det brune...).
Storebror & Lillesøster Skrevet 14. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2007 ok,hun spiser bare klørne så da går det vel bra...
LegallyBlond Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Hvis hun har hørt det, og føler seg usikker går det vel an å spise noen annet når hun er med? Synes selv det var veldig ubehagelig å få servert noe jeg var usikker på å spise da jeg var gravid. HJelper liksom ikke at andre spiste det da de var gravide.... Er så lett å bare finne på noe annet. Er vel en grunn til at hun har nevnt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå