Gå til innhold

Dårlig humør og lett irritert?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp, det er meg!! Er hissig og skal ingenting til for å sende meg i taket. Stakkars mannen og datteren min, blir skikkelig irritert på dem for ingenting!! Kommer vel av lite og avbrutt søvn, tanker om fødsel og om den nye babyen. Mye som skjer i hodet og i kroppen vår nå. Prøver å si unnskyld til mine og forklare hvorfor jeg er så hissig, spesielt til datteren min som blir lei seg når mamma er sur og gretten. Mannen min bare ler av meg når jeg hisser meg opp, han skjønner det litt bedre..

Jeg synes ikke at jeg er det selv, men har fått tilbakemeldinger om at jeg kanskje ikke er verdens enkleste person. Men jeg var nok mye verre tidligere i svangerskapet. Så da fikk sambo høre et par sannhetens ord titt og ofte. Det har heldigvis blitt bedre:-)

Men jeg synes det må være lov å være litt irritabel nå på slutten jeg da!! Så skal jeg heller være så glad, så glad når babyen er født :-0

Kjenner meg godt igjen ja, men det er heldigvis blitt mye bedre etter vi fikk alt klart til babyen skal komme. Har holdt på med oppussing og maling og sånt, og sambo holder ikke det tempoet jeg skulle ønske, så jeg har nok stresset meg opp en del pga dette. Men nå er egentlig alt på plass (bare småpusk som ikke haster igjen).

Lunta er likevel ganske kort, men det synes jeg ikke er så rart. Disse mennene våre skulle prøvd selv å gå en dag bare med stor mage, vondt bekken/rygg, hovne bein og lite søvn og i tillegg vite at du snart skal gjøre den hardeste jobben du noen gang kommer til å gjennomføre, og du kan ikke utsette den en dag eller to dersom du er kjempesliten når riene starter.

Selvfølgelig mener jeg ikke at vi kan rase som vi vil uten å måtte ta oss sammen, men en stor porsjon forståelse fra de rundt oss fortjener vi faktisk.

12 dager igjen her...

Annonse

Er som å høre meg selv.. Har kjøpt nytt hus, som vi pusser opp.. Og håndtverkere som er trege som fy.. Totalrenovering av badet... 15 dager til termin og det ser ut som et bomba H hus.. offamei.. og snekkeren har masse annet å gjøre i tillegg til jobben hjemme hos oss.. Ellers er det bare småplukk, så ting blir nok ferdig.. Men er bare såååå stresset...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...