rampeguttmammaen:)) Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Jeg bor i en kjeller/sokkel leilighet hvor det bare er furupanel overalt Den er umalt.. Nå skal jeg endelig male stua. den er ikke så stor og litt mørk så jeg skal ha en lys farge, men hvilken?? Noen som har erfaring med lyse farger som er fine på panel? Vil helst ha en med litt brunt i, ikke gulskjær... Så en som heter perlemor fra beckers som så litt fin ut bla..
Gjest Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 perlemor er kjempefin ellers er lys toscana fin, eller bast sistnevnte brunaktigtonete - men hovedsakelig hvit
Bella Swan Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Hvis du har tjang ville jeg fått noen til å spraymale det for deg, da blir det kjempe fint.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Mamma har akkuart malt med en som het vanilje. Den var fin iallefall. Du må sparkle og pusse alle kvisthullene, så grunne også male 2 strøk. Hehe. Stor jobb ja. Proffe som malte hos mamma men det ble kjempebra.
frøkenfryd:) Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 de fargene fra lady jotun og gå for de jordfargene er veldig fine. jeg har en cappucino og visjon.
Korse76♥ Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Vurdert Panel-lakk?? Lett å jobbe med og flere farger å velge i...
~Fanta~ Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 Vask panelen med salmiakkvann først, så ta på kvistlakk;o)) Lys magnolia synes jeg er en flott farge på panelen;o)) Den er lys med bittelitt grønnskjær i;o))
Gjest Skrevet 14. august 2007 #8 Skrevet 14. august 2007 Bast som nevnt oppi her er rålekker:) Men synes Never er enda finere, nesten samme fargen men med litt mer hvitt i. (har akkurat kjøpt 3 liter av den, gleder meg til å sette i gang!) Lys antikk er også pent, jeg skal selv ha det på veggene og never på lister og karmer osv.
Puncky med nr tre i magen Skrevet 14. august 2007 #9 Skrevet 14. august 2007 Bare så du vet det, må du ikke male med oljemaling, det går fint med vannbasert. Faktisk så blir oljemaling forbudt i 2011, så Flügger har sluttet å ta det inn. Vi har malt panel med vannbasert og det gikk kjempe fint. Venninna mi og hennes mann er begge malermestere, og de maler også med vannbasert. Vi brukte helt hvit, og syns det ble kjempe fint, men det er jo en smaksak da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå