Gå til innhold

Ingen befruktning av mine tre fine egg:-(

Anbefalte innlegg

Ville bare fortelle dere, mine kjære støttespillere, at det ikke ble noe på oss denne gangen HELLER!! Fikk ut tre fine egg i går, tilsynelatende fin kvalitet på sædprøven, MEN: INGEN egg lot seg befrukte og vi stopper altså her. Er så lei meg!!! Og sitter på jobb og må late som ingenting! Det gjør vondt vondt!

Lykke til til alle dere andre uke 33-jenter! Jeg skal tenke på dere!

Fortsetter under...

Så utrolig trist :o(

Det er ikke dette man ønsker... Ta deg tid til å sørge og husk mannen din oppe i alt dette, for han har helt sikkert behov for å bearbeide sorgen han også.

Håper klinikken kan gjøre noe annerledes på neste forsøk! Er det IVF eller ICSI dere har?

Trøsteklem fra

Annonse

Nei... dette var jo kjempe urettferdig!!!

Man blir jo bare mer og mer klar over hvor mye som faktisk kan gå galt i prosessen... og det er så utrolig tøft.... og vente på telefoner, ul-undersøkelser osv....

Vi er utrolig tøffe som klarer å ta i mot all motgangen som kommer vår vei.. for dette er en vanvittig påkjenning...

Håper du klarer å se framover.. det kommer nye muligheter..

Stor klem

Kjære dere alle!!

Tusen takk for støtten fra dere, det betyr kjempemye for meg!!! Dette var vårt 2. forsøk, sist (i mars) ble ett av to egg befruktet og satt inn. Denne gangen altså ingen av de tre. De vet ikke hva som er galt og jeg spurte om dette ikke burde utredes, men de sa bare at de ikke kunne fine ut av det, at forskningen ikke var kommet så langt...?

Neste gang blir det altså icsi (heter det det?), så da er kanskje mulighetene for å lykkes større? Hvis det blir noen egg, da. Var på kjempehøy dose (450 ie) denne gangen o likevel klarte jeg bare å presse frem 3 egg... Vurderer å dra til Nordica i København fordi de benytter hatching, men vet ikke om det medfører svært stor risiko for at et dårlig egg fester seg og fare for å få et svært sykt barn... Noen som vet?

Stor klem til dere, uten dere ville denne dagen vært nesten umulig for meg!!

Å nei å nei!!!

Så utrulig trist da!! Føler virkelig med deg skal du vite!!

Jeg hadde tatt en egenmelding hadde det vært meg, hadde aldri klart å holde maska, så du er mer en god!!!

Håper det går bedre neste gang!!

Ttenker på deg!!

Trøsteklem fra Giggel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...