Joolimooli Skrevet 14. august 2007 #1 Del Skrevet 14. august 2007 30 kilo gikk jeg opp under svangerskapet. Bare usle 5 forsvant av seg selv... (Er jo nesten bare ungen og morkaka det...) Ikke engang vannet har jeg blitt kvitt. Legen sier jeg fortsatt har mye vann i kroppen, men han vil visst ikke gi meg vanndrivende, og selv om jeg drikker mye vann skjer det ingenting... I tillegg hadde jeg noen kilo for mye før jeg ble gravid også, så jeg må ned 30 kilo. Overvekten (Eller fedmen faktisk... I følge BMI) fører til at jeg isolerer meg. Møter venner jeg kjenner godt, men har ikke lyst til å gå på fester lenger eller møte venner jeg ikke har sett på lenge. Vil rett og slett ikke at de skal se meg sånn. Begynner nesten å grine hver gang jeg ser meg selv i speilet, og ungår så godt jeg kan å bli med på bilder og videoer. Ganske synd for snuppa da... At mamma ikke er med på noen av baby bildene og videoene... Dette ødelegger livet mitt! Er det flere som har det slik??? Har blitt inspirert av dere her inne og tror jeg vil prøve ketolyse jeg også... Må komme igang nå!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10084413-feit-asosial-og-deppa/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
riho1 Skrevet 14. august 2007 #2 Del Skrevet 14. august 2007 Heisann! gikk vel opp nesten 20 kilo under svangerskapet jeg og, pluss at jeg hadde gått opp over 10 kilo iløpet av 1 år før svanger skapet. Kjedelige greier!! Så nå er jeg 30 kilo tynger enn jeg var for 3 år siden, da følte jeg meg vel. Jeg har det også på samme måte med fotografering, prøver å snike meg unna. Har jo tatt litt bilder i dåp, og andre har knipset. Men de bildene ser jeg på med avsky og kjenner ikke meg selv igjen. Slik jeg ser ut i hodet mitt. Jeg er også flau av å gå i byen eller kjøpesenter i hjembyen min, og er redd for å møte på folk jeg kjenner eller kjente før. Men allikevel klarer jeg ikke gjøre noe med det, har prøvd flere ganger. Mye av grunnen til det er at appetitten min har blitt satt opp mye under svangerskapet og amming. Når jeg sluttet med amming fortsatte jeg med samme appetitt, og det har resultert i 4+ etter jeg fikk henne. Så traff jeg på ei gammel venninne i sommer som hadde blitt så slank og fin syns jeg. Og hun tipset meg om tablettene Reductil, som hadde hjulpet henne. Det tror jeg kan passe for meg, mister litt appetitt, blir fortere mett og holder forbrenningen oppe. Så nå skal jeg til lege på torsdag for å prøve å få resept på disse. Lykke til med din kur! Dette klarer du! mvh Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10084413-feit-asosial-og-deppa/#findComment-10085990 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå