Gå til innhold

Gravid med gift mann :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper ting ordner seg for deg og den lille, jeg :-) Alle gjør vi våre feil, og du er ikke den første som har opplevd dette, selv om mange vil se det som et slags "lærer-elev-forhold". Som om det er så mye verre enn andre som er blitt gravide med gifte menn.

Vær nå ikke så dømmende dere andre!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det med denne anonymknappen? Kan man skrive hva man vil bak den? Synes noen av dere svarer veldig frekt!

Håper det ordner seg for deg som er gravid! Det kan da være veldig lett å bli revet med om man er litt betatt? Vi er da mennesker og kan gjøre feil?

Skrevet

Hei med deg,

Først og fremst gratulerer. Det å få barn skal være en gledelig begivenhet uansett omstendigheter. Syns du har fått mange negative svar men ta dem ikke så seriøs... er kujoner å gjemme seg bak anonym, skulle ikke forundre meg om det var samme person som driver å tulle med folk. Det er flott du har fått det sagt til faren og uansett om dere skal være sammen om dette barn eller ej, er det vigtig du tager vare på deg selv og barnet og få det beste ut av situasjonen. Det hender man får rotet livet til en gang imellom og det eneste er å se positivt på det og prøve sitt beste. Lykke til:-)

Skrevet

Takk. :)

Det har virkelig ikke vært lett, og jeg håper jeg unngår at folk finner ut hvor han har jobbet tidligere. Ikke alle jeg kjenner som vet hvem han er, heldigvis. Men finner først en det ut, så spres slike rykter veldig raskt og vips så vet alle det der jeg bor. Men men... overlever det.

Jeg skal ihvertfall gjøre mitt aller beste for dette barnet.

Takk for at dere "good guys" svarte meg. :D

Skrevet

Hei.

Trist å høre hva du sliter med.

Tenkt på barnet du, gjort er gjort - se framover, planlegg framtiden og kos deg med svangerskapet. Hva enn du velger ift farsskapet trenger du kanskje ikke å ta avgjørelse på ennå? Llitt greit å få tid til å tenke på hvordan du skal takle barnefaren, vanskelig å ta det når man bærer på så mye følelser, har skyldfølelse -og dårlig samvithet. Lag nettverk, snakk åpent, vær ærlig (du trenger ikke å si hvem som er barnefaren) og be om støtte.

Du anonyme som er så usakelig og stygg, man skal ikke tråkke på en som ligger nede. Hun viser jo sorg over situasjonen og spør oss om hjelp. Hun forsvarer seg hele tiden mot dine angrep at det gjør vond og lese det. Kanskje du anonyme også bærer på sorg, kanskje du har opplevd utroskap, jeg håper du får hjelp og får bort sinnen i deg.

Lykke til med barnet.

Klem

Skrevet

Tusen takk for støtten.

Jeg er enormt lettet etter praten med barnefaren. Han gjorde det klart at han er der for meg og ungen.

Jeg forteller sikkert litt av situasjonen til vennene mine etterhvert. Så får jeg bare håpe at alt går bra. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...